ساخت ریبوت سریال Unsolved Mysteries در نتفلیکس

20 January 2019 - 10:00

به گزارش سایت خبری دد‌لاین (Deadline)، سریال Unsolved Mysteries (اسرار حل‌نشده)- سریالی با محوریت جرم و جنایات واقعی و نامتعارف- ریبوتی در نتفلیکس دریافت کرد. شاون لوی (Shawn Levy) و کمپانی‌اش: ۲۱Laps Entertainment از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال ۱۲ قسمتی از قوانین جدیدی در یک فرمت مستند استفاده خواهد کرد تا به شرح اسرار زندگی واقعی و جرم و جنایات حل‌نشده، عشق‌های از‌دست‌رفته، افراد گم‌شده، و وقایع غیرعادی و مبهم بپردازد. هر اپیزود به بررسی یک معما می‌پردازد.

خالقان اصلی این اثر- یعنی جان کاسگرو (John Cosgrov) و تری دان مورر (Terry Dunn Meurer)- و لوی به یکدیگر پیوسته‌اند تا برداشت مدرنی در این سریال داشته باشند و یک‌بار دیگر از بینندگان می‌خواهند که در سیر حل مواردی که مدت‌هاست مجهول و حل‌نشده باقی‌مانده به دستیار کارآگاهان کمک کنند.

مورر و هم‌چنین رابرت وایز (Robert Wise) شورانرهای این سریال‌اند. کاسگرو لوی، جاش بری (Josh Barry)، و رابرت وایز هم از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر کار هستند.

سریال Unsolved Mysteries در ابتدا بین سال‌های ۱۹۹۷-۱۹۸۷ از شبکه NBC پخش می‌شد. پس از این‌که این دوره پخش کنسل شد، به مدت دو سال از شبکه CBS پخش می‌شد، که به دنبال آن چند اپیزود جدید از شبکه Lifetime در سال‌های ۲۰۰۲-۲۰۰۱ به نمایش درآمد. سپس بین سال‌های ۲۰۱۰-۲۰۰۸ شبکه Spike با مجری‌گری دنیس فارینا (Dennis Farina) دوباره به پخش این سریال اقدام کرد‌.

در سریال اورجینال، بازیگران نقش قربانیان، مجرمان، و شاهدان را بازی می‌کردند اما به طور مرتب با پلیس و اعضای خانواده‌ها مصاحبه می‌شد. رابرت استک (Robert Stack) قبل از مرگش در سال ۲۰۰۳، مجری این سریال مستند بود که با بیش از ۵۰۰ اپیزود در سال‌های ۲۰۱۰-۱۹۸۷ به نمایش درآمد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.