الکس راس پری و کارگردانی Fear Street2 برای کمپانی فاکس

26 January 2019 - 18:00

الکس راس پری (Alex Ross Perry)، نویسنده و کارگردان فیلم‌های Listen Up Philip (گوش کن فیلیپ) و Queen of Earth (ملکه زمین)، برای کارگردانی فیلم Fear Street2 (خیابان وحشت۲)، برای کمپانی ۲۰th Century Fox، قرارداد امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Fear Street2 دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سه‌گانه‌ایست که بر اساس سری کتاب‌های وحشتناک رده سنی نوجوان، با عنوانی مشابه، نوشته آر. ال. استین (R. L. Stine)، ساخته می‌شود. Fear Street سری کتاب‌های وحشتناکی بود که استین نوشتنشان را پیش از موفقیت پر سر و صدای مجموعه کتاب دیگرش به نام Goosebumps (مور مور)، شروع کرد و در واقع برای نوجوانان بالغ‌تر آن را نوشت.

داستان‌های این مجموعه کتاب در شهر خیالی Shadyside و در بازه‌های زمانی متفاوتی در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ طراحی شده‌اند، و کاراکترهای جدیدی را ارائه می‌کند، گرچه بعضی از این کاراکترها گاهی در کتاب‌های دیگر هم به چشم خورده‌اند و بعدی جهانی به کتاب‌ها بخشیده‌اند.

داستان Fear Street که در سال ۱۹۷۸ اتفاق می‌افتد، اردوگاه نایت وینگ Nightwing را به تصویر می‌کشد که توسط اردونشین‌ها و سرپرستان اردوگاه به دو بخش تقسیم شده است، و هنگامی‌که ترس‌های محلی رخ می‌دهد، همه باید قبل از این‌که دیر شود، برای حل یک معمای وحشناک با یکدیگر متحد شوند. لی جانیاک (Leigh Janiak) فیلم‌های قسمت اول و سوم مجموعه Fear Street را کارگردانی می‌کند در حالی‌که پری هم Fear Street2 را تابستان امسال در آتلانتا کارگردانی خواهد کرد.

این مجموعه فیلم‌های سه‌گانه سال آینده به صورت سریالی در فاصله سه ماه پخش خواهند شد، به این صورت که میان پخش هر فیلم با فیلم بعدی یک ماه فاصله خواهد بود. آخرین فیلم پری، Her smell (بوی او) نام دارد که در آن الیزابت موس (Elisabeth Moss) به عنوان یک راکر با استعداد اما به شدت خود-تخریب‌گر و بد‌ دهن ایفای نقش می‌کند، و این فیلم پس از اکران جهانی‌اش در فستیوال فیلم تورنتو، از Gunpowder & Sky در ماه آوریل اکران خواهد شد.

سایر فیلم‌های معتبر پری عبارت‌اند از: Golden Exits (خروجی‌های طلایی) و The Color Wheel (چرخ رنگی).

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.