تریلر جدید فیلم Five Feet Apart اندوه بیماری کول اسپراوس و هالی لو ریچاردسون را بیشتر به تصویر می‌کشد

14 February 2019 - 21:00

کمپانی CBS Films دومین تریلر فیلم Five Feet Apart (پنج فوت فاصله) را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان استلا (با بازی هالی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson)) و ویل (با بازی کول اسپراوس (Cole Sprouse)) را روایت می‌کند؛ دو نوجوان بیمار مبتلا به فیبروز کیستی که عاشق هم می‌شوند. به علت بیماری مشترکشان، آن‌ها باید همیشه یک فاصله شش فوتی از هم را رعایت کنند.

مویسس آریاس (Moises Arias)، کیمبرلی هبرت گرگوری (Kimberly Hebert Gregory)، پارمیندر ناگرا (Parminder Nagra)، کلر فورلنی (Claire Forlani)، امیلی بالدونی (Emily Baldoni)، النا ساتین (Elena Satine)، گری ویکز (Gary Weeks)، و سوفیا برنارد (Sophia Bernard) از دیگر بازیگران این فیلم هستند. جاستین بالدونی (Justin Baldoni) این فیلم را کارگردانی می‌کند، و این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام نوشته راچل لیپینکات (Rachel Lippincott) است که میکی داتری ( Mikki Daughtry) و توبیاس لاکونیس (Tobias Laconia) فیلم‌نامه اقتباسی این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

تریلر با تصویر ویل آغاز می‌شود که در حال معرفی خود به استلا است. پس از این‌که پرستاری به نام بارب (با بازی هبرت گرگوری) صحبتشان را قطع می‌کند و بهشان می‌گوید که باید فاصله شش فوتی رارعایت کنند، استلا می‌گوید:

بگذار حدس بزنم. تو آدمی هستی که قوانین را نادیده می‌گیری چون در آن صورت احساس می‌کنی کنترل می‌شوی. درست است؟

سپس در دفترچه خاطراتی استلا توضیح می‌دهد که عملکرد ریه‌اش تا ۳۵ درصد کاهش یافته است. سپس یک عکس مونتاژ شده پرستار را نشان می‌دهد که در حال مرتب کردن داروهاست و استلا را نشان می‌دهد که با ماسکی بر دهان در حال پایین آمدن از راهروست که ویل را می‌بیند.

استلا برای ویل توضیح می‌دهد که :

افراد مبتلا به فیبروز کیستی نباید فاصله‌شان از یکدیگر کمتر از شش فوت باشد چون به این ترتیب می‌توانیم از انتقال باکتری‌ها به هم جلوگیری کنیم.

و از آن‌جا که استلا منتظر یک عمل پیوند ریه است قطعا در صدد مراقبت از خویش است.

در حالی‌که استلا به شدت مراقب رژیم سلامتی‌اش است ویل معتقد است که آن‌ها «دارند از هوای نفس یکدیگر تنفس می‌کنند». پس استلا می‌خواهد که برنامه رژیم غذایی او را ببیند و تصمیم می‌گیرد تا درمان‌های خودش را روی او هم انجام دهد تا مطمئن شود او هم به طور جدی مراقب سلامتی‌اش است.

این دو در نهایت عاشق هم می‌شوند و تصمیم میگیرند به دوستی‌شان ادامه دهند گرچه قانون حفظ فاصله شش فوتی برایشان چالش‌برانگیز می‌شود.

در قسمت بعدی تریلر، استلا متوجه پیشرفت بیماری ویل می‌شود که به شکل عفونت سپاسیا (Cepacia) عود کرده است. بارب به استلا می‌گوید: «اگر به عفونت او مبتلا شوی، دیگر باید قید ریه‌های جدید و سالم را بزنی».

پاسخ استلا به پرستار، با صدای راوی فیلم و تصویری از استلا و ویل که به هم رسیده‌اند چنین است:

تمام این مدت به جای انجام دادن پروسه‌های درمان، تنها به امید این درمان زندگی کرده‌ام. پس حالا هم میتوانم با همین امید زندگی کنم.

بعد ویل یکی از خاطرات روزانه استلا را می‌بیند که در آن توضیح داده که از قانون رعایت فاصله شش فوتی، به اندازه دوازده اینچ سرپیچی کرده است. و در ادامه هم گفته:

بعد از تمام چیزهایی که بیماری فیبروز کیستی از من ربود، اشکالی ندارد که من هم در عوض چیزی به اندازه یک فوت از قانون شش فوتی این بیماری بدزدم. و یک فوت، تنها یک فوت نزدیک‌تر شوم.

فیلم Five Feet Apart در ۱۵ مارس اکران خواهد شد. می‌توانید تریلر کامل آن را در قسمت بالا مشاهده کنید.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.