حسین مهری: به‌خاطر «ماجرای نیمروز» به سینما برگشتم

20 May 2019 - 17:00

بازیگر فیلم ماجرای نیمروز گفت: واقعیت امر در انتخاب نقش کمی وسواس به خرج می‌دهم و شاید دلیل اینکه کمتر در سینما دیده می‌شوم همین وسواس باشد زیرا ترجیح می‌دهم هر اتفاقی و شخصیتی را برای بازی قبول نکنم.

حسین مهری درخصوص دلیل فاصله گرفتنش از بازیگری سینما گفت:
واقعیت امر در انتخاب نقش کمی وسواس به خرج می‌دهم و شاید دلیل این‌که کمتر در سینما دیده می‌شوم همین وسواس باشد زیرا ترجیح می‌دهم هر اتفاقی و شخصیتی را برای بازی قبول نکنم.

وی در مورد فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری طی سال جدید ادامه داد:

در حال حاضر بعد مدتی کم‌کاری دو فیلم در آستانه اکران دارم. در دو فیلم «کروکودیل» به کارگردانی «احمد کاوری» و همچنین «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداختم که هر دو طی سال جاری اکران خواهند شد.

بازیگر فیلم «چراغ‌های ناتمام» درباره بازگشت خود به سینما با فیلم «ماجرای نیمروز» اضافه کرد:

نقش سخت و به شدت جذابی که امینی و مهدویان در فیلم «ماجرای نیمروز» برای من در نظر گرفته بودند نقشی نبود که بتوان از آن گذشت و به همین دلیل بود که دوباره بازی در یک اثر سینمایی را اشتیاق پذیرفتم.

وی درباره چگونگی رسیدن به نقش خود در فیلم «رد خون» افزود:

بازی کردن شخصیتی مثل عباس زریباف کار بسیار سختی است. من برای رسیدن به این نقش علاوه بر گپ و گفت با نویسنده و کارگردان تحقیقات بسیاری انجام دادم. البته نقشی که بازی کردم تا حدی معطوف به مستندات بود و از جایی به بعد می‌بایست عناصر دراماتیکی به نقش اضافه می‌کردیم که همین کار را بسیار سخت می‌کرد.

بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» درباره ادامه همکاری مجدد با محمدحسین مهدویان اظهار کرد:

همکاری با محمدحسین مهدویان به واسطه هوش و توانایی که در کارگردانی دارد همیشه برایم جذاب است. در «ماجرای نیمروز۱» هم این همکاری را تجربه کردم اما به واسطه پیچیدگی‌های نقش این همکاری در قسمت دوم ماجرای نیمروز اتفاقات جذابی را به همراه داشت. مهدویان با این‌که کارگردان جوانی است اما توانایی و مهارت بسیار زیادی در این زمینه دارد که به نوبه خود می‌تواند برای بازیگر به شدت موثر باشد.

مهری در مورد اکران عمومی فیلم «رد خون» گفت:

هنوز زمان دقیقی برای اکران «ماجرای نیمروز» اعلام نشده و به نظر من باید توسط تیم تهیه و تولید مشخص شود. این فیلم نخستین بار در جشنواره فیلم فجر اکران شد و در همان زمان توانست مخاطبان را راضی به خانه بفرستد و من به همین دلیل احتمال می‌دهم در اکران عموم هم مخاطب از آن استقبال کند.

بازیگر فیلم «کروکودیل» درباره فعالیت‌های آتی خود در عرصه بازیگری گفت:

بعد از بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» اتفاقات بسیار جذابی برایم افتاد و از همان زمان جشنواره تاکنون پیشنهادات خوبی داشتم که البته هنوز نمی‌توانم خبر موثقی از آن‌ها ارائه کنم اما ماجرای نیمروز گامی تازه در کارنامه سینمایی من بود.

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.