دریافت حق توزیع فیلم مستند Linda Ronstadt: The Sound of My Voice توسط کمپانی‌های ۱۰۹۱ و گرینویچ اینترتیمنت

2 July 2019 - 18:00

فیلم مستند Linda Ronstadt: The Sound of My Voice (لیندا رانستات: آوای صدای من) ساخته راب اپستین (Rob Epstein) و جفری فریدمن (Jeffrey Friedman) به روایت داستان زندگی لیندا رانستات (Linda Ronstadt): خواننده‌ای که ده مرتبه برنده جایزه گرمی (Grammy) شد می‌پردازد. حق توزیع این فیلم را کمپانی‌های فیلم‌سازی Greenwich Entertainment و ۱۰۹۱ به دست آورده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از این‌که کمپانی‌های Greenwich و ۱۰۹۱ مشترکا حق توزیع این فیلم در آمریکای شمالی را به دست آوردند، تاریخ اکران این پروژه، محصول کمپانی CNN Films، ماه سپتامبر اعلام شده است. تأمین بودجه این فیلم مستند بر عهده کمپانی‌های PCH Films و CNN Films است، و کمپانی CNN Films علاوه بر تهیه و تولید فیلم، حق پخش تلویزیونی آن در آمریکای شمالی را نیز به دست آورده است.

نخستین اکران این فیلم مستند امسال در جشنواره فیلم تریبکا (Tribeca Film Festival) اتفاق افتاد.

دنیل دیجیاکومو (Danielle DiGiacomo): معاون ارشد دستاوردها و شراکت های استراتژیک کمپانی ۱۰۹۱ و ای دی آرنتز (Ed Arentz): دستیار مسئول کمپانی Greenwich، روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای گفتند:

از همکاری با راب، جفری، جیمز (James)، میشل (Michele)، و کمپانی CNN برای ارائه این فیلم مستند قوی به مخاطبان در سراسر کشور، بسیار خرسندیم.

قرار داد توزیع این فیلم توسط دیجیاکومو، آرنتز، و اریک اسلاس (Eric Sloss) (مسئول کمپانی Cinetic Media) به حمایت از فیلم‌سازان و توسط استیسی ولف (Stacey Wolf): معاون امور خرید و فروش CNN به حمایت از کمپانی CNN تنظیم شده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.