راب گالوزو رئیس بخش مهمی از Fangoria شد

3 July 2019 - 12:30

روز دوشنبه، مجله‌ی فنگوریا (Fangoria) اعلام کرده است که راب گالوزو (Rob Galluzzo) رئیس خرید و توزیع این کمپانی شده است. وی در موقعیت جدیدش، به توسعه‌ی شرکت Fangoria و هچنین شرکت مادر یعنی Cinestate، کمک می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

از سال ۲۰۱۸، Fangoria سه فیلم ترسناک که آخرین آن‌ها Puppet Master: The Littlest Reich در سال ۲۰۱۸ بود، تولید کرده است. لذا راب گالوزو بخشی از Fangoria خواهد شد و تلاش می‌کند این ژانر ترسناک را گسترش دهد.

گالوزو گفته است:

به عنوان یک طرفدار ماندگار Fangoria، من بسیار هیجان‌زده هستم که با این تیم خارق‌العاده که دالاس سونیر (Dallas Sonnier) آن‌ها را دور هم جمع کرده است، کار کنم. ما در حال توسعه دادن و پیشرفت فیلم‌های مهیج، منحصر به فرد، متنوع و جدید هستیم. ما در سال آینده شاهد گسترش Fangoria و Cinestate از راه‌هایی باور نکردنی هستیم، و من مفتخرم که بخشی از این جمع باشم.

گالوزو، قبل از اینکه موقعیت جدیدی در فنگوریا بدست آورد، رئیس Epic Pictures بود که او در کار ساخت و انتشار کمک می‌کرد. او اکنون در شبکه‌ی ساخت پادکست استودیو Blumhouse نیز فعالیت می‌کند.

دالاس سونیر موسس Cinestate گفته است:

من مدت زیادی به ایده‌های گالوزو راجع به اینکه فیلم ترسناک بعدی چه لحنی داشته باشد، نگاه کردم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا، کسی که به تیم‌مان می‌پیوندد تنها یک تیست میکر سینما نیست، بلکه کسی است که کسب و کار تولید و توزیع فیلم‌ها را به خوبی درک می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.