سریالی از گارفیلد ساخته خواهد شد

7 August 2019 - 16:30

کمپانی Viacom اعلام کرده است که سریال شخصیت خنده‌دار و قدیمی عاشق لازانیا، گارفیلد (Garfield)، قرار است در شبکه‌ی خانوادگی Nickelodeon تولید شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

برایان رابینز (Brian Robbins) مدیر عامل Nickelodeon گفته است:

این پروژه، قدمی دیگر به سمت بچه‌ها برای تکاملشان است. این سریال دارای بهترین داستان  و شخصیت‌ها است، و ما به طرز باور نکردنی برای اینکه گارفیلد به فهرست جهانی ما که شامل کسانی است که گارفیلد را دوست دارند، پیوسته است خوشحالیم، و می‌خواهیم این گربه‌ی جالب را به نسل جدید نیز معرفی کنیم .

گارفیلد ابتدا توسط جیم دیویس (Jim Davis) در سال ۱۹۸۷ در قالب کامیک در روزنامه پدید آمد. یک گربه‌ی نارنجی رنگ که تبدیل به پدیده‌ای در رسانه‌ها شد. سریال‌های متعدد تلویزیونی از آن شاخته شد، و لورنزو میوزیک (Lorenzo Music) صداپیشه‌ی گارفیلد بود.

جیم دیویس گفته است:

من همیشه سعی داشته‌ام با شوخی‌هایم که هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذاب است، آنها را بخندانم. بسیار خوشحالم که گارفیلد قرار است دوباره با دستان توانای Nick تولید شود. آن‌ها می‌دانند که چطور باید شما را سرگرم کنند و ناظر بزرگی برای پروژه هستند. من برای انجام دادن کارهایی که مرا از رخت خواب بلند می‌کند بسیار هیجان‌زده هستم، آن کامیک جذاب گارفیلد است.

جیم دیویس زمانی که کار روی پروژه آغاز گردد، سریال را تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

سارا لوی مدیر عامل Viacom Media Networks در بیانیه‌ای گفته است:

محتوای قوی و استحکام برای یک کار بسیار مهم است. گارفیلد یک شخصیت جهانی و محبوب در میان تمامی سنین است. مالکیت کمپانی Paws, Inc فرصتی دیگر را برای Viacom ایجاد می‌کند تا این جهان شخصیت‌های منحصر بفرد را توسعه دهیم.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.