مستند Western Stars از بروس اسپرینگستین تاریخ انتشار گرفت

5 September 2019 - 16:30

بروس اسپرینگستین (Bruce Springsteen) این ماه وارد سن هفتاد سالگی می‌شود، اما هنوز سرپا و سرحال است و چیزی او را متوقف نمی‌کند. اکنون ما تاریخی برای انتشار فیلم Western Stars داریم. در این فیلم شاهد اجرای او از آهنگ‌های آلبوم جدیدش هستیم. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

لازم به ذکر است وارنر بروز فیلم را در تاریخ ۲۵ اکتبر منتشر می‌کند و فیلم در ۱۲ سپتامبر و در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو به اکران جهانی می‌رسد.

در یک مصاحبه‌ی رادیویی در ماه ژوئیه، بروس اسپرینگستین گفته است که این فیلم از واکنش مثبت طرفداران نسبت به آهنگ little off to the left از آلبوم Western Stars الهام گرفته است. این اولین آهنگش بعد از High Hopes در سال ۲۰۱۴ بوده است. The Rock and Roll Hall of Fame قبلا اعلام کرده است که بروس برای برگزاری تور وقت ندارد، او برنامه‌‍‌ی ضبط آلبوم جدیدی به همراه E Street Band را، خواهد داشت.

بروس اسپرینگستن این مستند را تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی می‌کند، و تام زیمنی (Thom Zimny) برگزار کننده‌ی کنسرت Springsteen on Broadway قرار است دستیار کارگردان در این مستند باشد. داستان فیلم درباره‌ی یک نوجوان پاکستانی در انگلستان است که در موسیقی استعداد دارد زندگی‌اش تحت تاثیر موسیقی و حرف‌های استادش در دهه‌ی ۱۹۸۰ قرار گرفته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.