جان لیثگو به جف بریجز در پایلوت سریال Old Man از FX پیوسته است

13 September 2019 - 18:00

طبق گزارشی که اخیرا ورایتی به انتشار آن پرداخته است، نامزد جایزه‌ی اسکار جان لیثگو (John Lithgow) بازیگر فیلم‌های  Terms of Endearment و Pet Sematary و سریال The Crown، به جف بریجز (Jeff Bridges) بازیگر فیلم‌های The Big Lebowski، Crazy Heart، Hell or High Water و Bad Times at the El Royale در سریال Old Man «پیرمرد» از FX پیوسته است. جان واتس (Jon Watts) سازنده‌ی فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home قرار است این سریال را کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این سریال بر اساس رمان پرفروش توماس پری (Thomas Perry) به همین نام ساخته شده است. سریال Old Man، دن چیس (Dan Chase) را که جف بریج نقش او را بازی می‌کند، دنبال خواهد کرد. چیس یک افسر بازنشسته‌ی CIA است، که سال‌هاست از آن فرار کرده ولی وقتی قاتلی با آمدنش قصد جان او را می‌کند چیس یاد می‌گیرد که او نباید از گذشته‌اش فرار کند، بلکه باید خودش را با آن وقف دهد.

پروژه‌های جدید جان لیثگو شامل سریال The Crown و فیلم‌های Late Night، Pet Sematary و Bombshell است. وی همچنین در سریال Perry Mason قرار است نقش هارلد هارپر (Harold Harper) را بازی کند. هارولد شخصیتی باهوش است که برای او مشکل بسیار دشواری رخ می‌دهد. هارولد دوباره برای خدمت به FBI فراخوانده می‌شود. او گذشته‌ی پیچیده‌ای با دن چیس فراری داشته است.

جان استینبرگ (Jon Steinberg) و رابرت لوین (Robert Levine) قرار است سریال Old Man را نویسندگی کنند، همچنین این دو در کنار دن شوتز (Dan Shotz)، جف بریجز و David Schiff سریال را تهیه‌کنندگی اجرایی می‌کنند. تولید سریال در Fox 21 Television از پاییز امسال آغاز می‌شود.

منیع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.