نقش‌آفرینی ناتاشا راثول در پایلوت جدید انیمیشن Malltown

22 April 2020 - 21:30

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، کمپانی Comedy Central سفارش ساخت یک پایلوت را برای سریال کمدی انیمیشن Malltown داده است، و ناتاشا راثول (Natasha Rothwell) به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه و هم‌چنین برای حضور در نقش اول پروژه قرارداد بسته است. این پایلوت انیمیشن کاری از ابی جکوبسون (Abbi Jacobson) و ایلانا گلیزر (Ilana Glazer)  می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال Malltown، که در یک مرکز خرید رو به انحطاط طراحی شده است، به روایت ماجراهای دختر ۱۳ ساله ای به نام لیبی می‌پردازد. این مرکز خرید از زاویه دید این نوجوان رو به رشد، نمونه کوچکی از آمریکا و هر چیزی که در مجموع باعث تخریب آن شده است، می‌باشد. ناتاشا راثول صداپیشگی لیبی را انجام می‌دهد.

تولید این سریال از سال ۲۰۱۸ کلید خورده است، و راثول، ابی جکوبسون، ایلانا گلیزر، و مایک پری (Mike Perry) جزو تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. این پروژه اخیرترین همکاری جکوبسون و گلیزر با کمپانی Comedy Central به شمار می‌رود، زیرا هردوی آن‌ها قبلاً در کمدی موقعیت موفق این شبکه یعنی Broad City (شهر پهن) نیز بازی کرده بودند، سریالی که برای پنج فصل از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بر روی آنتن تلویزیون بود.

ناتاشا راثول با ایفای نقش کلی در سریال کمدی-درام Insecure (ناامن) از شبکه HBO شناخته شد، که نویسنده پروژه نیز بود. او اخیرا در Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت)، محصول Paramount Pictures، نیز بازی کرده است. و در آینده می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی اش در دنباله فیلم دی سی موردانتظار Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) نیز باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.