الکساندر آجا فیلم مهیج O2 را می‌سازد

25 July 2020 - 00:00

نتفلیکس تولید فیلم مهیج O2 به کارگردانی الکساندر آجا (Alexandre Aja) و بازی ملانی لورنت (Melanie Laurent) را آغاز کرده است. وینسنت ماراوال (Vincent Maraval)، براهیم چیوا (Brahim Chioua) و نومی دوید (Noemie Devide) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از کریستی لوبلانک (Christie LeBlanc) تولید می‌کنند. این فیلم اواسط ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش می‌شود. متیو آمالریک (Mathieu Amalric) و مالیک زیدی (Malik Zidi) به بازیگران فیلم پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه قبلا قرار بود با بازی نومی راپیس (Noomi Rapace) و کارگردانی فرانک کالفون (Franck Khalfoun) و تهیه کنندگی آجا ساخته شود. پیش از آن نیز آن هتوی (Anne Hathaway) قرار بود در آن بازی کند. آجا فیلم‌های Crawl, The Hills Have Eyes و Piranha 3D را ساخته و این فیلم را بطور مشترک با گرگوری لواسور (Gregory Levassuer) می‌سازد.

فیلم داستان زن جوانی است که در واحد پزشکی بیدار می‌شود و چیزی به یاد نمی‌آورد. او نمی‌داند کیست و چطور راهی جایی شده که اندازه یک تابوت است. او با کم شدن اکسیژن، دنبال پیدا کردن راه فرار می‌گردد.
آجا گفته:

بعد از مدتی که در قرنطینه سپری شد، این پروژه در هسته مرکزی خود جستجو در حبس و ترس از جای بسته دارد. از همکاری با و تیم خلاق نتفلیکس بسیار خوشحالم.

وینسنت ماراوال، مدیر Wild Bunch International و Getaway گفته:
با تشکر از نتفلیکس، خوشحالیم الکساندر آجا را به فرانسه آوردیم. با او سر پروژه Piranha 3D همکاری داشتیم و خوشحالیم دوباره فرصتی دست داد تا با هم کار کنیم. O2 فیلم رویایی در ژانری است که سینمای برانسه خیلی بدان نپرداخته است.

فیلم O2 تحت الشعاع پروژه‌های محلی نتفلیکس قرار گرفته و توسط دیوید کاس (David Kosse) تولید کننده بین المللی فیلم ساخته می‌شود. او و گال مارسچی (Gaelle Mareschi) نیز گفته اند:

از کار کردن با الکساندر آجا و بازیگرانی همچون ملانی لورنت و وینسنت ماراوال بسیار خوشحالیم. با O2 ، آجا ما را به سفر هیجانی و ترسناکی می‌برد که سطح دیگری از تخیلات و احساسات را برایمان به همراه دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.