تیزر جدید فیلم One Night in Miami منتشر شد

25 November 2020 - 19:30

مالکوم ایکس (Malcolm X) در تیزر فیلم One Night in Miami ساخته رجینا کینگ (Regina King) به کشیوس کلی (Cassius Clay)، سم کوک (Sam Cooke) و جیم براون (Jim Brown) می‌گوید: «ای برادران شما می‌توانید بدون حرکت دادن انگشتتان کوه‌ها را بلند کنید. این جنبشی که ما در حال حاضر در آن هستیم یک مبارزه نامیده می‌شود چرا که ما برای زندگی خود می‌جنگیم.» در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم، که برای اولین بار در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز پخش شد، در شب ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ اتفاق می‌افتد و پیرامون کشیوس کلی جوان (قبل از این که به محمد علی کلی تبدیل شود) است که با ناک اوت کردن سانی لیستون (Sonny Liston) شکست‌ناپذیر جهان را حیرت‌زده کرده و به عنوان قهرمان سنگین‌وزن جدید بوکس جهان در مرکز همایش‌های ساحل میامی حضور پیدا می‌کند. در حالی که جمعیت زیادی برای جشن گرفتن در این مناطق (ساحل میامی) ازدحام کرده‌اند، کلی – که به دلیل قوانین تفکیک دوران جیم کرو (Jim Crow) قادر به ماندن در جزیره نیست – شب را در مسافرخانه همپتون هاوس در یک از محله‌های تاریخی سیاه‌پوستان می‌ماند و با سه تا از نزدیک‌ترین دوستان خود: فعال حقوق انسانی و مسلمان یعنی مالکوم ایکس، خواننده مطرح سم کوک و ستاره فوتبال جیم براون، جشن می‌گیرد. صبح روز بعد این مردان مصمم هستند که دنیای جدیدی را به وجود آورند.

در این فیلم به کارگردانی بازیگر برنده جایزه امی و اسکار، رجینا کینگ، شاهد حضور بازیگرانی از جمله کنیگزلی بن_ادیر (Kingsley Ben-Adir)، الی گوری (Eli Goree)، آلدیس هاج (Aldis Hodge) و لزلی اودام جونیور (Leslie Odom Jr) هستیم. از بازیگران نقش مکمل این فیلم می‌توان به بو بریجز (Beau Bridges)، جرمی پوپ (Jeremy Pope)، مایکل امپریولی (Michael Imperioli) و نیکولت رابینسون (Nicolette Robinson) اشاره کرد.

استودیو آمازون حق پخش جهانی این فیلم را در ماه ژوئیه به دست آورد. این فیلم به جایزه رتبه دوم فیلم از انتخاب مردم در جشنواره تورنتو دست یافت، که رتبه اول آن به فیلم Nomadland به کارگردانی کلوئی ژائو (Chloé Zhao) و هنرنمایی فرانیسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) رسید.

فیلم One Night in Miami در روز کریسمس در سینماهای منتخب و در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) توسط استریمینگ آمازون پرایم پخش خواهد شد.

تیزر این فیلم مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.