شباهت عجیب پوستر فیلم !Mother به یکی از فیلم‌های ترسناک کلاسیک

23 August 2017 - 16:29

مدتی پیش پروژه‌ی جدید دارن آرنوفسکی (Darren Aronofsky) با نام !mother «مادر!» به صورت رسمی معرفی شد. تاکنون اطلاعات اندکی از فیلم منتشر شده است اما هنوز چیز زیادی از این فیلم که در سبک ترسناک ساخته‌ می‌شود، نمی‌دانیم. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در گذشته تعدادی از بازیگران این فیلم به صورت رسمی مشخص شدند و همچنین پوسترهایی هم از شخصیت‌های اصلی آن منتشر شد. با این حال، به تازگی پوستر جدیدی از فیلم !mother «مادر!» انتشار یافته که این پوستر جدید هم از طراحی بهتری برخوردار است و هم می‌تواند درباره‌ی فیلم به ما چیزهای بیش‌تری بگوید. چندی پیش، با پخش نخستین تریلر این فیلم، بسیاری حدس می‌زدند که این اثر جدید آرنوفسکی الهامات زیادی از یکی از برترین آثار ترسناک کلاسیک داشته باشد. پوستر جدید فیلم، این ادعا را به نوعی تایید می‌کند؛ زیرا شباهت فراوانی به پوستر فیلم کلاسیک Rosemary’s Baby «بچه‌ی رزماری» دارد. اکنون با خلاصه کوتاه فیلم، تریلر آن و پوستر جدیدش می‌توانیم مطمئن‌تر بگوییم که قرار است این فیلم شباهت‌هایی به «بچه‌ رزماری» داشته باشد. شما می‌توانید پوستر جدید و زیبای فیلم !mother «مادر!» را در پایین مشاهده کنید. این پوستر دارای رنگ‌بندی پرطراوتی است و چهره‌‌ی جنیفر لارنس و همچنین یک خانه‌ی ترسناک در آن نمایان است.

همچنین برای مقایسه و درک شباهت پوستر این دو فیلم، می‌توانید پوستر فیلم «بچه رزماری» را هم در پایین ببینید.

فیلم !mother «مادر!» به کارگردانی و نویسندگی دارن آرنوفسکی ساخته خواهد شد. ستارگانی همچون جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، خاویر باردم (Javier Bardem) و اد هریس (Ed Harris) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم توسط شرکت پارامونت پیکچرز در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲۴ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

هم اکنون شما می‌توانید نقد و بررسی فیلم Rosemary’s Baby «بچه‌ی رزماری» را در آیتم سینما کلاسیک سایت سینماگیمفا بخوانید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • kami says:

    راستش قبل از این پوستر هم متوجه شباهتش شده بودم ولی شک داشتم الان دیگه مطمعن شدم!!