مورگان فریمن نقش کالین پاول را در فیلم زندگی‌نامه‌اش بازی می‌کند

20 October 2017 - 15:00

مورگان فریمن (Morgan Freeman) نقش وزیر سابق امور خارجه آمریکا، کولین پاول (Colin Powell) را در فیلم Powell «پاول»، یک فیلم زندگی‌نامه ساخته‌ی هاید پارک انترتینمنتِ آشوک آرمیتاج (Ashok Amritraj)، بازی خواهد کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رجینالد هودلین (Reginald Hudlin) که کارگردانی Marshall «مارشال»، زندگی‌نامه‌ی تورگود مارشال (Thurgood Marshall)، را به عهده داشت این درام را کارگردانی خواهد کرد که توسط آرمیتاج و لوری مکریری (Lori McCreary)، همکار فریمن در رولیشن انترتینمنت، تهیه می‌شود.

اد ویتوورت (Ed Whitworth) فیلمنامه‌ را نوشته است که در لیست سیاه ۲۰۱۱ قرار داشت و در بازه‌ی زمانی وزارت پاول در کاخ سفید جورج بوش اتفاق می‌افتد.

پاول، که از یک ژنرال مورد احترام ارتش به اولین وزیر خارجه سیاه پوست آمریکا رسید، در ابتدا با اشغال عراق توسط نیروی‌های آمریکایی مخالف بود، به این علت که باور نداشت که صدام حسین دارای سلاح کشتار جمعی است. اما به صداهای جنگ طلب در کاخ سفید تسلیم شد و پرونده‌ی بدنام برای جنگ را برای تحویل به شورای امنیت سازمان ملل تشکیل داد. مدارکی که او ارائه داد بعدا رد شد و پاول این اتفاق را نقطه‌ی پایینی در حرفه‌اش تعریف کرد.

فیلمنامه اتفاقاتی که به این سخنرانی منجر شد را دنبال می‌کند.

پریا آرمیتاج (Priya Amritraj) و ادیسون مهر (Addison Mehr) از هاید پارک تهیه کننده‌ی اجرایی هستند. فریمن نیز در کنار کلی مندلسون (Kelly Mendelsohn) از رولیشن نیز تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم هستند.

هاید پارک در پساتولید Prey «شکار»، یک فیلم هیجان‌انگیز که به همراه بلوم‌هاوس تولید می‌کند، قرار دارد و همچنین در حال ساخت اقتباسی از The Seagull «مرغ دریایی» چخوف است که سائوری رونان (Saoirse Ronan) و آنته بنینگ (Annette Bening) در آن بازی می‌کنند.

Marshall هودلین با بازی چادویک بوسمن (Chadwick Boseman)، جاش گد (Josh Gad) در مورد یک پرونده‌ی مهم حرفه‌ای مردی است که روزی اولین قاضی دادستان عالی آفریقایی-آمریکایی شد.

فریمن، آخرین بار در سینما با فیلم Going in Style «با استایل رفتن» حضور داشت و در فیلم در دست ساخت دیزنی با نام The Nutcracker and the Four Realms «فندق شکن و چهار جهان» حضور خواهد داشت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.