اولین تریلر فیلم Sicario 2: Soldado منتشر شد

19 December 2017 - 22:58

مدتی است که می‌دانیم دنباله‌ای برای فیلم Sicario «سیکاریو» در حال ساخت است. اکنون اولین تریلر این دنباله‌ی مورد انتظار که با نام Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» شناخته می‌شود، منتشر شده است. برای مشاهده‌ی تریلر جذاب این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

نخستین فیلم این سری داستان یک مامور FBI با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt) را روایت می‌کرد که به یک گروه مرموز نظامی ملحق شده بود تا بتوانند با اصلی‌ترین باند کارتل‌های مکزیک مبارزه کنند. ماجرای جالب و فیلمبرداری خوب به همراه کارگردانی حرفه‌ای Denis Villeneuve (دنیس ویلنوو) همگی‌ دست به دست هم داد تا فیلم در سال ۲۰۱۵ مورد توجه مخاطبین و همچنین منتقدین قرار بگیرد. اشتیاق طرفداران باعث شد تا دومین قسمت این فیلم نیز ساخته شود. هر چند در Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» امیلی بلانت دیگر نقشی را ایفا نمی‌کند. ویلنوو هم از کاگردانی این قسمت کنار کشیده است تا دنباله‌ی فیلم سیکاریو توسط استفانو سولیما (Stefano Sollima) کارگردانی شود. خوشبختانه همچنان دو تن از بازیگران اصلی فیلم یعنی بنیسیو دل‌ تورو (Benicio del Toro) و جاش برولین (Josh Brolin) در فیلم حضور دارند و احتمالاً این بار نقش بیش‌تری و پررنگ‌تری را نیز در فیلم ایفا می‌کنند.

عدم حضور دنیس ویلنوو شاید کمی باعث نگرانی طرفداران قسمت اول شود، اما خوشخبتانه تریلر جذاب و قوی فیلم نشان داد که همچنان می‌توانیم برای Sicario 2: Soldado هیجان‌زده باشیم. تریلر فیلم نماهای جالبی را نشان می‌دهد، با این حال برای اطلاعات و نمایش‌های بیش‌تر، باید همچنان در انتظار بمانیم. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) در سینماها اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.