نظر منتقدین در مورد فیلم Star Trek Beyond چیست؟

3 August 2016 - 12:22

چندی پیش فیلم Star Trek Beyond به صورت رسمی بر روی پرده سینماها اکران شد. حال پس از گذشت دو هفته از اکران این فیلم، امتیازات و نقدهای منتقدین در خصوص این فیلم منتشر شده است. شما می‌توانید در ادامه مطلب و سایت سینماگیمفا، نظر منتقدین مختلف را مشاهده کنید.  فیلم Star Trek Beyond در هفته اول اکران خود، توانست صدر باکس‌آفیس را در اختیار بگیرد، در این هفته جای خود را به Jason Bourne داد. این فیلم اکشن علمی تخیلی توسط جاسیتن لین کارگردانی شده است. نویسندگی Star Trek Beyond بر عهده سایمون پگ و داگ جونگ است. این اثر دنباله‌ای برای دو عنوان Star Trek و Star Trek Into Darkness است.

از بازیگران این عنوان می‌توان به کریس پاین، زاکاری کوئینتو، جان چو، زویی سالدانا، سایمون پگ و بسیاری دیگر از بازیگران اشاره کرد. وظیفه انتشار این عنوان بر عهده شرکت Paramount Pictures بوده است.

حال، در پایین می‌توانید نظر و امتیاز منتقدین مختلف را در مورد این فیلم مشاهده کنید.

 

screenshot_Tue_Aug_02_21.50.30

Hitfix: 100
یک حس تند و تیز از نوآوری و اختراع در این فیلم وجود دارد، جاستین لین در این فیلم یک رویکرد خاص در خصوص فیلم‌های بلک‌باستر را اجرا کرده است و بله، او در این فیلم توانسته در این کار به موفقیت برسد؛ اما او می‌داند که بیش‌ترین چیزی که طرفدار را در فیلم راضی می‌کند، وقت‌گذراندن با این شخصیت‌ها است.
نکات قوت فیلم‌های قبلی هم در Star Trek Beyond دیده می‌شود و این باعث شده یک فیلم هیجان انگیز دیگر در این سری داشته باشیم.
امیدوارم عناوین بیش‌تری از این سری ساخته شود. من همچنان مایل به دیدار این شخصیت‌ها و گذراندن وقت با آن‌ها هستم.
Star Trek Beyond یک پیشرفت گسترده نسبت به نسخه آشفته Star Trek Into Darkness است و همچنین به عنوان یک ریبوت با کیفیت نام می‌گیرد.
این فقط یک انفجار نیست بلکه در لحظه زیبایی‌هایی دارد و داستان زنده و پویایی را در فضا نشان می‌دهد.
Slate۸۰
Star Trek Beyond ممکن است به جایگاهی که دیگر نسخه‌های سری هم نرسیدند، دست پیدا نکند؛ اما ارزش واقعی خودش را نشان داد.
ساخت یک اثر خوب مثل این فیلم که نیازی به عذرخواهی برای آن نباشد، قطعاً بهتر است.
این فیلم تنها یک اثر سرگرم‌کننده نیست، بلکه بی‌ادعا، شیرین و حتی کاملاً الهام‌بخش است.
Time: 80
جاستین لین، همچنان این فیلم را یک اثر خوب نگه داشته است. او می‌داند هر Star Trek خوب نیاز به دانش و جلوه خوب برای ساخت دارد.
Star Trek Beyond فقط یک فیلم با جلوه‌های ویژه نیست، بلکه هوشمند و بسیار با دقت نوشته و ساخته شده است.
با فیلمی سرگرم‌کننده در هر زمان، یک کارناوال گیج‌کننده، نبرد‌های جذاب، انفجارها و جلوه‌های ویژه رو به رو هستید.
 از سال ۱۹۸۲ و پس از عرضه The Wrath of Khan به عنوان یک فیلم خوب Star Trek، می‌توان از این فیلم هم به عنوان یک خوب راضی باشیم.
Empire: 80
بازگشت یک عنوان سرگرم‌کننده و بازگشت دوباره به این سری قدیمی. به عنوان سیزدهمین عنوان از سری Star Trek، شاهد یک فیلم خوب هستیم.
با لین در راس کار و همچنین بقیه عوامل، فیلم با یک پرش همراه بوده است.
پاین به صورت جذاب نقش قهرمان را ایفا می‌کند، کوئینتو بسیار منطقی و کاریزماتیک است و اوربان هم با افدامات طنز هنرنمایی می‌کند و حتی با حضور چهره‌های معروف، البا و کرال بیش از یک تبه‌کار معمولی هستند.
با توجه به شیب این سری، Star Trek Beyond بهترین تلاش خود را برای یکپارچه‌سازی با عناوین گذشته گرفته است.
Star Trek Beyond همانند یک قسمت از سریال قدیمی Star Trek است که همین مورد چیزی است که برای من لذت بخش خواهد بود.
گاهی احمقانه، عجیب غریب و حتی احساسی برای طرفداران است. در این فیلم ضرورت سرگرم کنندگی گاهی اوقات از کیفیت پیشی می‌گیرد.
این فیلم ممکن است همچون Star Trek های قبلی به جایگاه ویژه‌ای نرسد اما پر از ایده‌های خوب و تازه است.
حتی با پخش در صفحه نمایش سینماها و مدت زمان طولانی فیلم، Star Trek Beyond همانند یک نسخه اکستندد از یکی از قسمت‌های خوب سریال‌ قدیمی این سری است که از دید من بهترین روش برای ساخت این فیلم بوده است.
خوشبختانه، Star Trek Beyond چیزی بیش‌تر از یک بازسازی است. به لطف جاسیتن لین شاهد ست‌پیس‌های فوق‌العاده‌ای در فیلم هستیم.
این فیلم که توسط آبرامز تهیه‌کنندگی و توسط لین ساخته شده است، به فیلم‌های قبلی که در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ منتشر شدند، نمی‌رسد. با این وجود، همچنان سرگرم‌کننده است. شما همچنان می‌توانید با هیجان به فیلم و جلوه‌های آن نگاه کنید.
این قسمت دارای افت نسبت به هسته قسمت‌های قدیمی و اصلی داشته است. هرچند استفاده از بازیگران خوب در فیلم برای پیش‌بردن داستان، به آن کمک می‌کند. Star Trek Beyond فیلم برجسته‌ای نیست اما راضی‌کننده خواهد بود.
فیلم شاید برجسته نباشد اما بازگشت خوب و راضی‌کننده‌ای برای این سری محبوب است.
Star Trek Beyond لایق بیشتر از عبارت “بد نیست” است. با هر استانداردی فیلم خوب است.
سرگرم‌کننده اما در یک راه دقیق، فیلم فقط دو ساعت است، با این وجود بیشتر به نظر می‌رسد.
می‌توان با وجود بازیگرانی خوب و با اعتماد به نفس بالا، از فیلم احساس رضایت کرد و برای آینده سری امیدوار بود.
سومین قسمت ریبوت سری Star Trek با خیال راحت داستان خود را طی کرده است و در کنار خود بازیگرانی قوی و مشهور را می‌بیند.
فیلم کار خودش را به خوبی انجام داده است و اثری شایسته برای سری قدیمی است.
Star Trek Beyond ممکن است بیش‌ترین شباهت را بین فیلم‌های Star Trek جی.جی آبرامز نسبت به سری قدیمی داشته باشد. انگار قسمتی از سری قدیمی است.
Star Trek: Beyond قدرتی دارد که دو نسخه قبلی این سری جدید نداشته‌اند.
بالاخره ریبوت این سری با کمک فیلم Star Trek: Beyond توانست تعادلی میان فیلم‌ها پرهزینه سری جدید و فیلم‌های قدیمی برقرار کند.
اگر Star Trek Beyond در خارج از روال این ریبوت جدید ساخته می‌شد، می‌توانست موفقیت انبوهی برسد. در عوض، اکنون فقط همان روال قدیمی را دنبال می‌کند.
فیلم هیچگاه چیز خاص و قابل توجه‌ای نشان نمی‌دهد؛ زیرا همیشه در حال عجله برای نشان دادن صحنه بعدی است.
داستان و فیل‌نامه نوشتن شده توسط سایمون پگ و داوگ جانگ، ناب است؛ اما متاسفانه زود هم فراموش خواهد شد.
چیزهای زیادی در Star Trek Beyond وجود دارد که باعث لذت بردن طرفداران سرسخت سری شود. همچنین جاستین لین صحنه‌های اکشن را به خوبی اجرا کرده است.
در این فیلم USS Enterprise به صورت پویا نمایش داده شده است و عوامل هم کار خود را خوب انجام داده‌اند.
جانبداری؟ بله، اما به همراه کمی صیقل دادن
ماجراجویی فیلم در کهکشان ممکن است کمی ناهموار باشد اما ترکیبی از جاذبه، نشاط و حس سری قدیمی، این فیلم را به یک اثر سرگرم‌کننده مناسب و آبرومندانه هدایت می‌کند.
حسی درون من خواهان سخت‌گیری و دقت بیشتر در فیلم است. شاید در قسمت بعد انتظارات برآورده شود.
بخواهیم عادلانه به فیلم نگاه کنیم، باید بگوییم که فقط به بعضی از وعده‌هایی که می‌دهد، نمی‌تواند عمل کند. با این وجود، عناصر به صورت ناقص اجرا شده است و همچنین ریسک نمی‌کند.
جاستین لین ثابت کرده می‌تواند فیلم را به خوبی هدایت کند. فیلم سرگرم‌کننده است اما بسیاری از چیزهای آن غیر ضروری است.
این فیلم جدید مسلماً می‌توانست از البا استفاده‌های بیشتر کند. با این وجود، درام و ارتباط خوبی بین خدمه Enterprise برقرار شده است. یک ماجرجویی سرگرم‌کننده را تجربه خواهید کرد.
Beyond بیش‌تر سرگرم‌کننده است تا این که عمیق باشد. حس سری قدیمی در آن دیده می‌شود اما فاقد ایده‌های بزرگ است.
رها از واقعیت. لین بیش‌تر در فکر زرق و برق فیلم بوده است. با وجود ضعف ها، حقه‌های فیلم جواب داده‌اند.
صحنه‌های اکشن فیلم بسیار آشفته هستند و دشوار است که چیزی خاصی را در آن پیدا کرد.
Star Trek Beyond بیشتر در نقش دنباله‌ای برای سری قدیمی بوده است. این خبر بدی نیست و ممکن است اجتناب‌ناپذیر باشد اما در بسیاری از نکات ناامید کننده است.
باید نام فیلم را Star Trek Into Drowsiness  [اشاره به نام فیلم قبلی و به منظور خسته‌کننده و کسل‌انگیز بودن فیلم] می‌گذاشتند.
فیلم‌های F&F که توسط جاستین لین ساخته شده، اکثراً گنگ و بی‌ کله هستند که همین مسئله آن‌ها را بسیار سرگرم‌کننده می‌کند. شاید اگر Star Trek Beyond کمی احمقانه‌تر بود، این قدر عادی به نظر نمی‌رسید.
اگر شما به دورترین فیلم‌شناسی سری Star Trek مراجعه کنید، به یک کشف نگران‌کننده می‌رسید. به نظر می‌رسد نتیجه‌نهایی بسیار آشنا است. فیلم فقط می‌خواهد شما را متقاعد کند که هیجان‌انگیز است.
می‌توانید امتیاز فیلم را در سایت راتن‌تومیتوز مشاهده کنید. Star Trek Beyond در این سایت امتیاز بسیار خوب ۸۳ را کسب کرده است.
screenshot_Tue_Aug_02_21.53.55
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من فیلم رو دو روز پیش دیدم و واقعاً لذت بردم. اصلاً زمان رو احساس نمى کنى. بازگشت اینترپرایز زمان بچه گى ما فوق العاده است و بازى ها (به جز جایلا که با تمام جذابیتش، جنس بازیش با همه فرق داره) یکدشت و خوب فیلم، مجموعه رو بسیار شرگرم کننده مى کنه. تنها مشکل فیلم که اگر حل نشه توى قسمت هاى بعدى تبدیل به پاشنه آشیل فیلم مى شه، تم تکرارى فیلم هست. قسمت اول کاپیتان کرک جوان همه کار حاظر بود براى خدمه اش بکنه، توى قسمت دوم بحث اصلى خان و کرک بازهم انجام هرکارى براى خدمه بود و این یکى فیلم هم دقیقاً همینه. این نکته که همه در حال نجات جهان نیستن و یه موضوع خصوصى تر دارن به خودى خود خیلى خوبه، اما تکرار مکررات براى فیلم هاى بعدى خسته کننده است.