نیک جوناس به سریال موزیکال Jersey Boys پیوست

14 January 2021 - 13:51
سریال Jersey Boys

نیک جوناس (Nick Jonas) در حال مذاکره برای ایفای نقش فرانکی والی (Frankie Valli) در سریال موزیکال Jersey Boys می‌باشد.

تهیه‌کنندگی این سریال که قبلا برنده جایزه تونی شده است توسط یکی از سازندگان Bohemian Rhapsody یعنی گراهام کینگ (Graham King) به همراه فرانکی والی و باب گائودیو (Bob Gaudio) انجام می‌شود. هنوز مشخص نیست که این سریال توسط کدام استریمر پخش می‌شود ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که همان‌طور که اثر همیلتون از لین منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) در دیزنی‌پلاس منتشر شد، این استریمر مکان موردنظر برای پخش این سریال باشد.

جوناس ترانه‌هایی را که والی و گروه Four Seasons ساخته‌اند در این سریال می‌خواند. ریشه این ترانه‌ها از نیوآرک و موسیقی‌های دهه ۶۰ آن منطقه است. جوناس یکی از عواملی است که باعث محبوبیت گروه Jonas Brothers شد. سه تا از آلبوم‌های این گروه به طور متوالی مقام اول آلبوم‌ها را دریافت کرد و اجراهای آن‌ها در سه قاره فروش خیلی خوبی داشت. این گروه در سال ۲۰۱۹ دوباره شروع به ساخت موسیقی کرده و به دنبال آن آلبوم Happiness Begins در صدر جدول قرار گرفت و اعتبار پلاتینوم (فروش یک میلیون کپی از یک آلبوم) را کسب کرد و طی توری که در آن این آلبوم اجرا می‌شد ۱٫۲ میلیون بلیط به فروش رفت. آلبوم انفرادی جوناس به نام Jealous شامل سه آهنگ با اعتبار پلاتینوم است (پلاتینوم برای تک آهنگ‌ها به معنی فروش دو میلیون کپی از یک آهنگ می‌باشد).

به عنوان یک بازیگر، جوناس با بازی در فیلم Goat که در جشنواره فیلم ساندنس سال ۲۰۱۶ اکران شد، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و دنباله آن یعنی Jumanji: The Next Level در کنار دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، کوین هارت (Kevin Hart)، جک بلک (Jack Black) و کارن گیلان (Karen Gillan) عملکردی درخشان از خود نشان داد. او همچنین در فیلم Midway به کارگردانی رولاند امریش (Roland Emmerich) ظاهر شد. او در دومین فصل به عنوان مربی در سریال The Voice حضور خواهد داشت و پس از آن در فیلم هیجان‌انگیز و آخرالزمانی Chaos Walking از کمپانی Lionsgate در کنار دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و تام هالند (Tom Holland) دیده خواهد شد. بعدها او در کنار لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) در فیلم اکشن و هیجان‌انگیز The Blacksmith از استودیو AGC بازی خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.