نیک جوناس از فیلم The Blacksmith جدا شد

2 March 2021 - 00:11

نیک جوناس (Nick Jonas) در فیلم The Blacksmith حضور نخواهد داشت. این بازیگر_خواننده که به‌عنوان ستاره‌ی این فیلم تریلر_اکشن به کارگردانی پیر مورل (Pierre Morel)، کارگردان فیلم Taken، انتخاب شده بود، به‌دلیل تداخل در برنامه‌های کاری خود و هم‌چنین به‌دلیل تاخیر در آغاز فیلم‌برداری این فیلم، از این پروژه کنار رفت.

استودیوی AGC که بودجه‌ی این فیلم را تامین و تولیدش را مدیریت می‌کند، سال گذشته The Blacksmith را در بازار مجازی فیلم کن پیش‌خرید کرد. این فیلم که از لحاظ سَبک، شبیه به مجموعه فیلم‌های John Wick خواهد بود، فیلم‌نامه‌اش اقتباسی از رمانی گرافیکی است که توسط انتشارات Kickstart Comics منتشر شده و توسط مالیک ایوانز (Malik Evans) و ریچارد اسپارکمن (Richard Sparkman) نوشته شده است. بن ریپلی (Ben Ripley)، نویسنده‌ی فیلم‌های Source Code و Flatliners، وظیفه‌ی نوشتن این اقتباس را برعهده دارد.

جوناس قرار بود در این فیلم در نقش وس لومیس (Wes Loomis)_مشهور به آهنگر (Blacksmith)_ ظاهر شود؛ یک متخصص سلاح که برای سرویس اطلاعاتی کار می‌کند. پس از نابودی آزمایشگاه مخفی و قتل همکارانش، او مجبور است تا تنها با تکیه بر هوش و مهارت‌های فنی منحصر به‌فردش زنده بماند. لارنس فیشبورن (Laurence Fishburne) در این فیلم در نقش ماتر (Mather) بازی می‌کند؛ آهنگری بازنشسته و استاد لومیس که به او در ماموریتش برای یافتن خیانت‌کاران می‌پیوندد.

کمپانی AGC قصد داشت تا سال گذشته فیلم‌برداری این فیلم را در تورنتو آغاز کند که این امر، به‌دلیل تداخل داشتن با برنامه‌های کاری جوناس محقق نشد.

استوارت فورد (Stuart Ford)، مدیرعامل کمپانی AGC گفت:

همان‌طور که می‌دانید، نیک فعالیت‌های هم‌زمان زیادی را در دنیای سینما و موسیقی دارد. او برای بازی در این فیلم مجبور بود تا سه ماه را در مکان فیلم‌برداری بماند و چنین کاری برای ستاره‌ای مانند او غیرممکن است.

فورد اعلام کرده که کمپانی AGC و جوناس به‌طور “دوستانه‌ای” از هم جدا شدند و هم‌چنین اعلام کرد که کمپانی به‌ دنبال بازیگری جایگزین برای این نقش می‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.