تریلری از فیلم Voyagers منتشر شد

3 March 2021 - 09:34

لاینزگیت (Lionsgate)، رسماً اولین پیش پرده‌ی خود را از تریلر علمی-تخیلی Voyagers منتشر کرد.

این فیلم حول گروهی از جوانان با چهره‌ای تازه و مهندسی شده است که در یک مأموریت در فضا حضور دارند. تریلر Voyagers که صبح دوشنبه منتشر شد، به نظر می‌رسد مانند سایر موارد مشابه، نوید اکتشاف در اعماق فضا، را می‌دهد. با این حال‌، سکانس‌ها و کیفیت آن در کنار گنجاندن برخی از موسیقی‌های زیبا، این موضوع را به ما نشان می‌دهد که شاهد یک فیلم متوسط در ژانر علمی تخیلی نخواهیم بود.

این گروه از مسافران جوان برخلاف میل خود مواد مخدر مصرف کرده‌اند. در هر صورت ، آن‌ها شروع به درک این موضوع می‌کنند که برای اولین بار می‌توانند مسائلی فراتر از حس‌های طبیعی خودشان را دردک کنند و قرار گرفتن در معرض احساسات مختلف، برای آن‌ها  اعتیاد آورتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردند. Voyagers به ​​نویسندگی و کارگردانی نیل برگر، از بازیگران نام آشنایی  از جمله Tye Sheridan ، Lily-Rose Depp ، Fionn Whitehead ، Isaac Hempstead Wright و Farlll، بهره‌مند است.

این فیلم شرح حال مسیری است که توسط گروهی متشکل از ۳۰ زن و مرد جوان انجام شد که به معنای واقعی کلمه برای رعایت شرایط سفر مورد انتظارشان، پرورش یافته‌اند. ماموریت آن‌ها راه اندازی یک مستعمره در یک سیاره دور دست است. هنگامی که آن‌ها متوجه دلیل اصلی سفر خودشان می‌شوند، علاوه بر اینکه شروع به سرکشی می‌کنند، بسیاری از غرایز آن‌ها نیز شروع به طغیان می‌کند.

Voyagers در ابتدا قرار بود در نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما به دلیل تغییر در برنامه اکران، همراه با چندین فیلم دیگر زمان دیگری را برای اکران دریافت کرد. شما می‌توانید تریلر این فیلم را از طریق پلتفرم یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • پوریا says:

    لطفا تریلرها رو جایی آپلود کنید که مجبور نشیم از یوتوب نگاه کنیم و گرنه تریلرها رو از خود یوتوب پیگیری میکردم!