سریال سیمپسون ها برای دو فصل ۳۳ و ۳۴ تمدید شد!

4 March 2021 - 20:01

شبکه فاکس در بیانیه‌ای، خبری را اعلام کرد که سالیان سال است آن را شنیده‌ایم. پخش سریال سیمپسون‌ها برای دو فصل دیگر تمدید شد.

طبق این بیانیه، این سریال که هم اکنون فصل ۳۲ آن در حال پخش است، حداقل تا فصل ۳۴ پخش خواهد شد تا بدین ترتیب و در پایان آن فصل، تعداد قسمت‌های پخش شده آن به عدد خیره کننده ۷۵۷ برسد.

در بین برنامه‌هایی که در زمان پیک تلویزیون پخش می‌شوند و دارای فیلم‌نامه می‌باشند، سیمپسون ها (The Simpsons) رکورددار طولانی‌ترین مدت زمان پخش در تاریخ تلویزیون است.

اعضای سازنده این سریال و شبکه فاکس، به شکلی طنز گونه به این خبر واکنش نشان دادند. جیمز ال. بروکس (James L. Brooks) مدیر اجرایی این سریال گفت:

راز موفقیت ما این بود که من هیچوقت دست از امیدواری بر نداشتم!

مت گرینیگ (Matt Groening) یکی از تهیه‌کنندگان این سریال با شوخی با پیر نشدن شخصیت‌های این سریال و کچل بودن شخصیت هومر، درباره این خبر گفت:

همه ما در تیم سیمپسون‌ها از این‌که بار دیگر این سریال تمدید شد، بسیار خوشحال هستیم و برای ادامه سریال برنامه‌های بزرگی داریم. هومر قرار است یکی از موهای خود را از دست دهد، میلهاوس برای چشمانش لنز خواهد گذاشت و بارت نیز برای سی و سومین بار پیاپی، تولد ۱۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت!

یکی از مدیران شبکه فاکس نیز به شیوه خود به این خبر واکنش نشان داد:

عمیقا از خبر تمدید سریال سیمپسون‌ها برای فصل های ۳۳ و ۳۴ خوشحال هستیم. همیشه به این امید هستیم که (عوامل سازنده) سرانجام کارشان را درست انجام خواهند داد! به تیم تهیه‌کننده این سریال تبریک می‌گویم و یادآور می‌شوم که آنها باید آنقدر تمرین کنند (قسمت جدید بسازند) تا سرانجام کارشان را درست انجام دهند!

در نهایت نیز نوبت به بیانیه شخصیت هومر؛ شخصیت اصلی سریال رسید!

ایول! با کمی شانس، احتمال آن وجود دارد که سن سریال از سن من بیشتر شود!

سیمپسون‌ها داستان خانواده‌ای با همین نام را روایت می‌کند که در شهر خیالی اِسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند. پخش این سریال از سال ۱۹۷۸ آغاز شده است و تاثیر زیادی بر فرهنگ مردم آمریکا داشته است.

لازم به ذکر است که زمان پیک (اوج) تلویزیون، معمولا بین ساعت ۸ تا ۱۱ شب است و شبکه‌های تلویزیونی، تنها بهترین برنامه‌های خود را در آن زمان پخش می‌کنند.

منبع: collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.