حضور استورم رید در دنباله فیلم Searching

5 March 2021 - 22:09

استورم رید (Storm Reid)، بازیگر سریال Euphoria، که نقش خواهر کوچک زندایا را بازی می‌کرد، در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در دنباله فیلم Searching است.

ویل مریک (Will Merrick) و نیک جانسون (Nick Johnson) که ویرایش فیلم اصلی ۲۰۱۸ را بر عهده داشتند، کارگردانی این دنباله را بر عهده خواهند داشت. تهیه‌کنندگان فیلم شامل کارگردان فیلم Searching انیش چاگانتی و همکاران او در فیلم Search Party یعنی سه اوهانیان و ناتالی قصابیان، و همچنین تیمور بکامبتوف و آدام سیدمان هستند. جو هنریکز تهیه کننده اجرایی و کنگو یو، تهیه کننده مشترک در این پروژه هستند. این فیلم قرار است در بهار امسال تولید شود.

مریک و جانسون فیلمنامه را بر اساس داستانی از چاگانتی و اوهانیان نوشتند و این دنباله شامل مجموعه جدیدی از شخصیت‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود این دنباله از فیلم اول الگوبرداری کند و به لطف قالب Screenlife در صفحه‌های مختلف – رایانه، تلفن، تلویزیون- پخش شود.

فیلم “Searching” با بودجه کمتر از ۱ میلیون دلار بیش از ۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان سود ناخالص رای تیم سازنده به ارمغان آورد و ایده خردمندانه کمپانی Search Party همراه با Stage 6 Films سونی بود که تیم خلاق را برای این دنباله حفظ کرده است.

رید ۱۷ ساله از کودکی به بازیگری روی آورد. اولین حضور وی در فیلم  ۱۲Years a Slave استیو مک کوئین بود. پس از آن رید در دو فیلم A Wrinkle in Time و When They See Us نیز ایفای نقش کرد.

رید پیش از این در سه فیلم Blumhouse یعنی- Sleight ، Don’t Let Go و The Invisible Man که در آن نقش دختر آلدیس هاج را بازی کرده است، حضور داشته است. رید همچنین در فیلم مستقل One Way همراه با کوین بیکن و تراویس فیمل نقش آفرینی کرده است و به زودی در فیلم The Suicide Squad جیمز گان نیز بازی خواهد کرد.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.