حضور و درخشش جیمز مک‌‌آووی در برنامه کیک پزی

18 March 2021 - 22:17
جیمز مک‌آووی

جیمز مک‌‌آووی علاوه بر این که جز یکی از تاثیرگذارترین و خوشتیپ‌ترین بازیگران دوره ما است، با اثبات استعداد بالای خود در کیک‌پزی، باز هم ما را شگفت‌زده کرد.

خلاصه گزارشی از حساب توییتر سریال The Great British Bake Off منتشر شد، بهترین لحظات قسمتی را که جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در آن داورانی از جمله پل هالیوود (Paul Hollywood) و پرو لیث (Prue Leith) را تحت تاثیر قرار داد، نشان می‌دهد.

مک‌آووی یکی از سلبریتی‌هایی است که برای اجرا در ویژه‌برنامه پنج‌قسمتی سریال GBBO که برای خیریه برگزار شده بود، دعوت شد. در این برنامه بعضی از ستاره‌های مورد علاقه ما مهارت‌های کیک‌پزی خود را به داورانی که عادت به ارزیابی کیک‌پزان حرفه‌ای دارند، نشان دادند. این یک پیش‌فرض جالب است که انتظار می‌رود سلبریتی‌ها کاملا در تلاش خود شکست بخورند. با این حال مشخص شد که مک‌آووی یک آشپز عالی است.

با توجه به سبک بی‌خیال و آشفته‌ای که این بازیگر در انجام کارش (کیک‌پزی) پیش گرفت، تصور این که نتیجه پخت او یک فاجعه باشد آسان بود. ولی نتیجه دقیقا برعکس انتظار ما بود و او با هر دستور کیک‌پزی داوران این برنامه را تحت تاثیر قرار می‌داد. مک‌آووی حتی تصمیم گرفت با پخت یک کیک برفی به شکل پلنگ برفی و نامیدن آن به اسم پسرش یعنی برندن، خلاقیت خود را انعطاف بخشد. این کیک همچنین اشاره مستقیمی به کاراکتر لورد آسریل بلاکوا با بازی مک‌آووی در سریال His Dark Materials بود. این سریال یک مجموعه فانتزی و درام است که در آن روح انسان به صورت حیوان ظاهر می‌شود و در مورد مک‌آووی می‌توان گفت روحش به صورت پلنگ برفی آشکار شد.

جیمز مک‌آووی برای فصل سوم و آخر سریال His Dark Materials باز خواهد گشت. اگرچه این سریال تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی به نظر می‌رسد که در ماه نوامبر ۲۰۲۱ شروع به پخش کند؛ زیرا دو فصل قبلی نیز در این ماه شروع به پخش کردند. مک‌آووی همچنین قرار است در بازسازی انگلیسی فیلم هیجان‌انگیز فرانسوی My Son که قرار است به زودی منتشر شود، بازی کند. در این فیلم مک‌آووی مجبور است که هر صحنه را به صورت بداهه بازی کند. فیلم My Son نیز هنوز تاریخ انتشاری ندارد، ولی از آن جایی که این فیلم در مرحله پس‌ساخت است، به زودی باید یک اعلامیه رسمی از این فیلم منتشر شود.

در قسمت زیر می‌توانید کیک پلنگ برفی پخته شده توسط مک‌آووی را مشاهده نمایید.

جیمز مک‌آووی

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.