تصاویر پشت صحنه فیلم Devotion منتشر شد

17 April 2021 - 14:52
Devotion

گلن پاول یکی از بازیگران حاضر در فیلم «از خودگذشتگی»، تصاویری را از پشت صحنه ساخت این فیلم به صورت غیررسمی منتشر کرده است.

او این تصاویر سیاه و سفید را از طریق اکانت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. علاوه بر گلن پاول (Glen Powell)، از دیگر بازیگرانی که در این تصاویر دیده می‌شوند، می‌توان به جو جوناس (Joe Jonas) و جاناتان میجرز (Johnathan Majors) اشاره کرد. در این تصاویر منتشر شده، می‌توان بازیگران حاضر در این فیلم را در حالی که در کنار هواپیما، کامیون و چیزی شبیه به پایگاه نظامی ژست گرفته‌اند، مشاهده کرد.

فیلم Devotion براساس کتابی با عنوان Devotion: An Epic Story of Heroism, Friendship, and Sacrifice ساخته شده است. این کتاب را نویسند‌ه‌ای با نام آدام ماکوس (Adam Makos) به قلم درآورده است. فیلم Devotion داستان دو خلبانان جنگنده نیروی دریایی آمریکا با نام‌‌های تام هادنر (Tom Hudner) و جسی براون (Jesse Brown) را در دوران جنگ کره (جنگی میان کره جنوبی با پشتیبانی نیروهای سازمان ملل متحد به رهبری ایالات متحده آمریکا و کره شمالی با پشتیبانی چین و کمک نظامی اتحاد جماهیر شوروی) و شجاعت، دوستی و از خودگذشتگی آن‌ها را تعریف خواهد کرد.

تام هادنر مردی سفیدپوست از ایالت‌ نیو-اینگلند آمریکا می‌باشد که در یک باشگاه ورزشی و تفریحی بزرگ شده و برای این‌که در جنگ به عنوان خلبان شرکت کند، پیشنهاد تحصیل در دانشگاه هاروارد را رد کرده است. جسی براون نیز پسر یک کشاورز مستاجر (کشاورزی که صاحب زمینی که در آن کشاورزی می‌کند، نیست و بخشی از محصولش را به عنوان اجاره، به صاحب زمین می‌دهد) از ایالت میسیسیپی آمریکا می‌باشد که تبدیل به اولین خلبان سیاه‌پوست نیروی دریایی آمریکا شده و به کشوری که حتی نمی‌تواند در رستوران‌هایش غذا بخورد، خدمت کرده است.

فیلم Devotion توسط جی. دی. دلارد (J.D. Dillard) کارگردانی شده است. این فیلم‌ساز در کارنامه خود فیلم‌هایی از جمله فیلم درام و ابرقهرمانی Sleight در سال ۲۰۱۶ و فیلم تحسین شده و ترسناک کمپانی Universal Pictures با نام Sweetheart را در سال ۲۰۱۹ کارگردانی کرده است.

فیلم Devotion بزرگ‌ترین فیلمی است که این کارگردان تا به حال وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و با هدایت این فیلم، به این کارگردان جوان این فرصت داده شده تا قدم بزرگی را برای آینده کاری خود بردارد. با توجه به حضور بازیگرانی مانند جو جوناس و جاناتان میجرز در این پروژه، امکان دارد توجه‌های بسیاری به این فیلم جلب شود.

جاناتان میجرز که پیش از این در پروژه‌هایی مانند فیلم درام کمپانی A24 با نام The Last Black Man in San Francisco، سریال شبکه HBO با نام Lovecraft Country و فیلم تحسین شده کمپانی نتفلیکس با عنوان Da 5 Bloods به ایفای نقش پرداخته است، ثابت کرده که در حال حاضر یکی از بازیگران بسیار پرطرفدار صنعت سینما می‌باشد.

در عین حال، فیلم Devotion اولین پروژه‌ای است که جو جوناس در یکی از نقش‌های اصلی آن حاضر شده چرا که او پیش از این، تنها کار صداپیشگی فیلم Night at the Museum: Battle of the Smithsonian و انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation را انجام داده و در فیلم Zoolander 2 نیز در نقش افتخاری ظاهر شده است.

هنوز تاریخ پخشی برای این فیلم مشخص نشده ولی با این حال به نظر می‌رسد که با توجه به عکس‌های منتشر شده توسط گلن پاول، کار فیلم‌برداری این فیلم به پایان رسیده باشد.

تمام تصاویر به اشتراک گذاشته شده از پشت صحنه ساخت این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.