ساخت فصل چهارم سریال Westworld آغاز شد

16 June 2021 - 22:51
سریال Westworld

جفری رایت بازیگر سریال علمی-تخیلی Westworld در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که ساخت فصل چهارم این سریال آغاز شده است.

پخش سریال بامفهوم Westworld ساخت جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. این سریال با انتشار هر دو سال یک فصل، توانسته است که مخاطبان خود را منتظر نگه دارد. فصل آخر این سریال در سال ۲۰۲۰ و هنگام شروع همه‌گیری ویروس کرونا منتشر شد. که بدین معنی است که فصل چهارم آن ممکن است در مقطعی از سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

پست اینستاگرام جفری رایت (Jeffrey Wright) واقعا یک رونمایی محسوب می‌شود چرا که اطلاعات کمی از طرح کلی داستان فصل چهارم این سریال را ارائه می‌دهد. او تنها تصویری از نام کاراکتر صندلی خود در فصل جدید این سریال به نام Bernard منتشر کرد و در توضیحات پست خود نوشت: صبح بخیر دوست قدیمی. این جمله اشاره دارد به رابطه‌اش با کاراکتر دکتر رابرت فورد با بازی آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins). ما اخیرا بازگشت برنارد را از the Sublime «مرتبه رفیع» که جهانی دیجیتالی مرموزی است که بسیاری از میزبانان در فصول اولیه به آن فرار می‌کردند، مشاهده کردیم. برنارد سال‌ها پس از ورودش، پوشیده در غبار ظاهر می‌شود (البته هیچ مدرکی دال بر تایید این موضوع وجود ندارد).

این تنها یکی از بیشمار سوال‌هایی است که اواخر فصل سوم این سریال برای ما ایجاد کرد. ما شاهد فوت دلورس با بازی ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) و معرفی یک سیستم استثماری توسط کالب نیکولز با بازی آرون پال (Aaron Paul) بودیم. دلورس مشعل نجات بشریت را به کالب و میو با بازی تاندی نیوتون (Thandiwe Newton) داد در حالی که نسخه متفاوتی از ضمیر او در بدن شارلوت هیل با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) ماموریت خود را برای نابودی جهان با کمک یک مرد سیاه‌پوش با هوش مصنوعی با بازی اد هریس (Ed Harris) شروع کرد.

حتی نوشتن این خلاصه مختصر نیز باعث خستگی و سردرگمی است؛ بنابراین امیدواریم که فصل ۴ روایت واضح‌تری داشته باشد. فصل اول سریال Westworld مورد علاقه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، اما هر فصل شاهد کاهش تعداد بینندگان و نظرات مثبت حول این سریال هستیم. در حالی که این سریال همچنان جذاب است، هر قسمت از این سریال کمی بیشتر پیچیده‌تر و سردرگم‌کننده‌تر می‌شود.

درباره فصل چهارم این سریال اطلاعات زیادی در دسترس نیست به جز این که آرورا پرینو با بازی پرودیگال سان (Prodigal Son) در نقشی کلیدی به بازیگران این سریال پیوسته است و آن مرد سیاه‌پوش ممکن است که هنوز کاراکتر شرور داستان باشد. متاسفانه، ما همچنین نمی‌دانیم که وود به عنوان دلورس باز خواهد گشت یا خیر. با این حال مطمئنا می‌توان امیدوار بود؛ زیرا سریالی با ربات‌های نشکن و شعور پویا بازگشت بسیاری از کاراکتر‌ها را نشان می‌دهند.

طبق چیزی که در بالا گفته شد هنوز تاریخ انتشاری برای فصل چهارم این سریال مشخص نشده است. تصویر منتشر شده توسط رایت در حساب اینستاگرامش را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.

سریال Westworld

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.