بازیگر زن ۱۰ Cloverfield Lane از علاقه اش برای ایفای مجدد نقشش می گوید

16 January 2017 - 10:00

فیلم ۱۰ Cloverfield Lane (جاده ۱۰ کلاورفیلد) یکی از منحصربه فردترین فیلمها با پایانی غیرمنتظره در چند سال گذشته بوده است. این فیلم در حالی اکران شد که خبری از نمایش و ساخت آن منتشر نشده بود و وقتی مخاطبین و منتقدین این فیلم را با بازیگران کاملا جدید و متفاوت از فیلم سال ۲۰۰۷ دیدند، کاملا غافلگیر شدند. این فیلم در هنگام نمایش با نظرسنجی های فراوانی به دلیل صداگذاری های جالب و بازی عالی جان گودمن (John Goodman) مواجه شد.

مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) بازیگر نقش میشل (Michelle) در مصاحبه با SyFy Wire در تور مطبوعاتی زمستانی TCA از تمایل خود برای ادامه دادن نقش شخصیتش می گوید:

می دانم که من و دن دوست داریم این داستان ادامه پیدا کند. نمی دانم اگر این فیلم مجموعه ای شود باز هم به داستان زندگی میشل بپردازد یا نه. اما می دانم که دن همیشه فکرهای بهتری دارد و واقعا دوست دارم من هم بتوانم در این کار نقشی داشته باشم. اگر زمینه ای فراهم شود که این اتفاق بیفتد، ما حتما فیلم را ادامه خواهیم داد.

نمی توان الان گفت که شخصیت میشل باز به تصویر کشیده می شود یا خیر. طرفداران این فیلم به خوبی می دانند که وی تنها شخصیت در میان سه شخصیت اصلی است که در فیلم بعدی می تواند دوباره حضور یابد. واکنشات طرفداران به تنهایی نشان از تمایل آنها برای برگشت و حضور میشل دارد. اما داستان زندگی میشل از ابتدا تا پایان فیلم بطور کامل نشان داده شده و فرار وی از مسئولیت ها و زندگی اش و تمایلش به مبارزه با موجودات بیگانه به همراه  نجات دهندگان انسان ها به خوبی به تصویر کشیده شده اند.

بنابراین به جای ادامه دادن این نقش، بهتر است وینستد نقش کمکی یا کاراکتر برجسته ای را در یکی از فیلم ها یا داستان های چندگانه بازی کند که آبرامز و تیمش در ذهن داند. دنیای کلاورفیلد سال گذشته با سبک بی نظیر و ظریفی به نمایش درآمد که همگان منتظرند ببینند آبرامز و شرکتش چه برنامه ای برای این دنیای مهیج در آینده دارند. احتمالات در این زمینه ضعیف هستند و حضور نقش میشل در فیلم بعدی نیز یکی از این احتمالات است که باید منتظر ماند و دید که جایی در این فیلم دارد یا خیر.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.