تریلر: انتقام جویی مری الیزابت وینستد در فیلم اکشن Kate

4 August 2021 - 21:02
تریلر: انتقام جویی مری الیزابت وینستد در فیلم اکشن Kate

لحظاتی قبل، کمپانی نتفلیکس نخستین تریلر فیلم اکشن Kate با بازی مری الیزابت وینستد و وودی هرلسون را منتشر کرد.

فیلم اکشن و هیجانی کیت (Kate)، محصول کمپانی نتفلیکس است که داستان یک قاتل با نام کیت را روایت می‌کند که در حین انجام یک ماموریت در کشور ژاپن، زندگی وی دگرگون می‌شود.

کیت که مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش وی به هنرنمایی در این فیلم پرداخته است، توسط شخصی مسموم می‌شود و در ادامه متوجه می‌شود که تنها ۲۴ ساعت دیگر زنده خواهد ماند. از این رو وی تصمیم می‌گیرد که تا قبل از مرگ خود، عوامل مسمومیتش را پیدا و از آنها انتقام بگیرد.

به غیر از وینستد، وودی هرلسون (Woody Harrelson)، دیگر بازیگر مطرح این فیلم است. از دیگر بازیگران فیلم کیت می‌توان به جون کونیمورا (Jun Kunimura‎)، تادانابو آسانو (Tadanobu Asano) و میخیل هایسمان (Michiel Huisman‎) اشاره کرد.

سدریک نیکولاس-ترویان (Cedric Nicolas-Troyan)، وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. وی کارگردانی را از سال ۲۰۱۶ و با فیلم شکارچی: جنگ زمستان (The Huntsman: Winter’s War) آغاز کرده بود و این فیلم، دومین ساخته وی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

می‌توانید تریلر این فیلم را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: کمپانی نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.