کارگردان فیلم Ouija برای نویسندگی فیلمی اقتباسی برگزیده شد

1 July 2017 - 09:02

کارگردان و نویسنده فیلم ترسناک Ouija (که این فیلم از لحاظ مالی موفقیت آمیز بود)، اکنون مشغول ساخت یک فیلم ماوراطبیعی-هیجان‌انگیز است. وایت (Stiles White) توسط استودیو LD entertainment به نویسندگی فیلم‌نامه‌ای از داستانی اقتباسی در خصوص ارواح گماشته شده است، که این داستان اقتباسی با نام Forgotten شناخته شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Ouija فیلمی نبود که مورد پسند منتقدان واقع شده باشد. این فیلم با کارگردانی و نویسندگی وایت در کنار همسرش ژولیت اسنودن (که در نویسندگی با یک‌دیگر همکاری می‌کنند) صورت گرفت، این فیلم داستان مقابله گروهی از دوستان جوان در برابر قدرت تاریکی که در روح یک تخته چوبی باستانی اسکان گرفته است را روایت می‌کند. با وجود نظرات منفی منتقدان این فیلم توانست با بودجه ۵ میلیون دلاری خود به فروش ۱۰۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان برسد و موفقیت مالی زیادی برای دو استودیو Universal و Blumhouse به ارمغان بیاورد. فیلم Ouija: Origin of Evil دنباله‌ای بر فیلم اصلی بود که در سال گذشته با کارگردانی مایک فلاناگان عرضه شد و توانست نظر منتقدان را نسبت به نسخه قبلی فیلم بیشتر جلب کند اما نتوانست موفقیت قبلی خود را تکرار کند و فقط توانست ۸۱ میلیون دلار در سرتاسر جهان به فروش برساند.

طبق گزارش‌های Variety فیلمی که استودیو LD Entertainment میخواهد بسازد بر اساس فیلمی ترسناک و مشهور آلمانی به نام Du Hast Es Versprochen است که در دنیا با عنوان Forgotten شناخته شده است که این استودیو از وایت و اسنودن درخواست کرد تا نویسندگی ورژن انگلیسی آن را برعهده گیرند. داستان فیلم اصلی که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد، مربوط به دو زنی است که برای تعطیلات به خانه‌ می‌روند که در یک جزیره دوردست وجود دارد و یادآور کودکیشان است، و در آنجا توسط روحی تسخیر می‌شوند و باید با راز‌های تاریکی مقابله کنند. وایت و اسنودن که قرار است ورژن انگلیسی این فیلم را بنویسند، بنظر می‌رسد تغییراتی در فیلم ایجاد کنند از جمله اینکه رویداد‌های فیلم در محلی از آمریکا رخ دهد.

اسنودن و وایت قبلا با یکدیگر همکاری داشتند و نویسندگی فیلم‌هایی از جمله Knowing و The Possession را برعهده داشتند و در این فیلم هم قرار است که با یک‌دیگر همکاری کنند. در مرحله اولیه توسعه فیلم، فعلا از لیست بازیگران و تاریخ اکران این فیلم خبری نیست و باید صبر کنیم تا خبر‌های بیشتری در دسترسمان قرار گیرد.

مسلما استودیو‌های آمریکایی در عرصه بازسازی فیلم‌هایی که به زبان دیگر هستند تاریخچه خوبی ندارند (‌مخصوصا در بازسازی فیلم‌های ترسناک). اما فیلم‌های قبلی که استودیو LD Entertainment ساختند مثل The Grey و Albert Nobbs (که هر دو بازسازی از زبانی خارجی بودند) هر دو جذاب بودند و بنظر می‌رسد که آنها به مهارتی برای شناسایی سوژه‌های جذاب رسیدند. امیدواریم که این فیلم هم نیز از جمله انتخاب‌هایی باشد که بتواند مخاطب را به خود جذب کند.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.