تدوین فیلم جدید عبدالرضا کاهانی تمام شد

20 July 2017 - 10:26

عبدالرضا کاهانی کارگردان سینمای ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از پایان تدوین جدیدترین ساخته خود خبر داد. کاهانی فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» را در کشور تایلند جلوی دوربین برده است و در آن رضا عطاران، حمید فرخ‌نژاد و نیتایا چایسری بازیگر زن تایلندی به ایفای نقش می‌پردازند.

عبدالرضا کاهانی پس از ساخت فیلم «ارادتمند، نازنین بهاره تینا» اواخر سال گذشته فیلم جدید خود را در کشور تایلند جلوی دوربین برد و اوایل اردیبهشت ماه فیلمبرداری آن را به پایان رساند.

کاهانی که دو فیلم توقیفی «وقت داریم حالا » و «ارادتمند نازنین بهاره تینا» را در کارنامه خود دارد، در حالی فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» را در کشور تایلند ساخته که هنوز مشخص نیست او می‌خواهد این فیلم را در ایران به نمایش درآورد یا خیر.

اما این کارگردان که اخیرا یادداشت انتقادی‌اش حواشی بسیاری را به وجود آورده، امروز در صفحه توییتر خود از پایان یافتن تدوین فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» خبر داده است.

کاهانی با انتشار عکسی از خود و عوامل این فیلم سینمایی نوشته است:

« یک خبر معمولى اما امید بخش که نگویند کاهانى فقط دنبال سیاه نمایى است. پایان مونتاژ فیلم سینمایى «ما شما را دوست داریم خانم یایا» توسط شیما منفرد»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.