گزارش و تصاویر ویژه از اکران خصوصی فیلم در وجه حامل

1 March 2018 - 18:45

فیلم در وجه حامل که نامش قیلا به خیابان دیوار گزارش شده بود و بعدا تغییر نام پیدا کرد، فیلمی است به کارگردانی آقای بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی که پروانه نمایش خود را نیز به تازگی گرفته است اما متاسفانه از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر جا مانده و طبق برنامه‌ریزی‌ها و همچنین اعلام توسط کارگردان و تهیه کننده در بهار ۹۷ به روی پرده سینماها می آید و اکران این فیلم در سراسر ایران آغاز می شود و همزمان با اکران آن در کشور خودمان، مقدمات اکران‌های بین‌المللی نیز در بسیاری از کشورهای دیگر نیز انجام می شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم با هنرمندی ژاله صامتی، محسن کیایی، بابک بهشاد، محمدرضا غفاری، رعنا آزادی‌ور، رویا جاویدنیا و بسیاری از هنرمندان دیگر همراه است. این فیلم پس از “مرداد” دومین فیلم بهمن کامیار در مقام کارگردانی است. یکی از نقاط مثبت و تاثیرگذار این فیلم بازی خانم ژاله صامتی در نقش یک زن است که با توجه به مشکلاتی که در زندگی خویش پیش آمده و دچار بحران شده است، به دنبال کشف دلایل آن‌ها است.

اکران خصوصی این فیلم در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۳۹۶ در سالن ایوان شمس واقع در ابتدای اتوبان کردستان همراه با تعدادی کثیری از هنرمندان بنام، از جمله مصطفی کیایی هراه با همسر و فرزند خود، فرهاد اصلانی، رضا درمیشیان، نگار عابدی، الهام پاوه‌نژاد، مهرداد صدیقیان، مهدی گلستانه، پردیس احمدیه، محمدرضا غفاری و ملیکا شریفی‌نیا برگزار گردید.

تصاویر اکران خصوصی فیلم در وجه حامل:

عکس ها از: مهتاب جعفری و کتایون علاقه‌بندی

برای مشاهده عکس ها و اخبار روز سیمای ایران به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید. لینک اینستاگرام ما:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.