فیلم Penguins در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد

26 April 2018 - 20:59

ما درحال حاظر نمی‌دانیم که چه بر سر فیلم Dolphins ساخته‌ی استودیو‌ی Disneynature افتاده است، فیلمی که قرار بود آخر این هفته منتشر شود، اما در حال حاظر این استودیو اعلام کرده که فیلم Penguins قرار است در روز زمین و در سال ۲۰۱۹ اکران شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Penguins که مجموعه‌ای کاملا جدید از استودیو‌ی Disneynature است، ماجرای پنگوئنی به نام Steve را ازکودکی تا بزرگسالی روایت می‌کند، پنگوئنی که به میلیون‌ها پنگوئن دیگر پیوسته و در تلاش ساختن آشیانه‌ای یخی برای خود هست و سپس تشکیل خانواده می‌دهد. هیچ یک از اهداف او به راحتی به دست نمی‌آید چرا که او هدف بسیاری از شکارچی‌ها همچون کوسه و پلنگ‌های وحشی است که زندگی این موجود بی‌دفاع را پیاپی در معرض خطر قرار می‌دهند. این فیلم توسط همان گرو‌هی ساخته می‌شود که فیلم‌های Bears و Chimpanzee را ساخته‌اند.

فیلم Penguins هشتمین فیلمی است که توسط استودیو‌ی Disneynature ساخته می‌شود، استودیو‌ی دیزنی در سال ۲۰۰۸ با هدف ساخت فیلم‌های حیات وحش توسط بهترین فیلم‌سازان، این بخش از استودیو را که Disneynature نام دارد، تاسیس کرد.

فیلم‌های قبلی این بخش از استودیو عبارت‌اند از زمین، اقیانوس‌ها، گربه‌های آفریقایی، شامپانزه‌ها، خرس‌ها، امپراطوری میمون‌ها و Born in China. که همگی فیلم‌های دکر شده در لیست‌ ۸ فیلم برتر در این عرصه تا به امروز قرار دارند. فیلم شامپانزه‌‌ها نیز توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم در هفته‌ی اول در این سبک را از آن خود کند.

تعهد استودیو‌ی Disneynature به حفظ محیط زیست یک عنصر کلیدی در این استودیو است و فیلم‌های استودیو این مفهوم را به مخاطبان می‌رسانند تا در حفط محیط زیست کوشا باشند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.