ویدئوی جدیدی از فیلم اقتباسی Bleach منتشر شد

20 July 2018 - 14:52

استودیو‌ی برداران وارنر ویدیو‌ی جدیدی را از فیلم لایو-اکشن Bleach منتشر کردند، این فیلم از مانگا‌ی تیته کوبو (Tite Kubo) اقتباس می‌شود. نام Bleach برای طرفداران انیمه آشنا است. این ویدیو‌ی منتشر شده را ماساکازو موریتا (Masakazu Morita) (صداپیشه‌ی قهرمان انیمه یعنی ایچیگو کوروساکی) روایت می‌کند. برای دیدن ویدیو‌ی منتشر شده و ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم در تاریخ ۲۰ ژوئیه در ژاپن منتشر خواهد شد و در ۲۸ ژوئیه نیز در فستیوال Japan Cuts در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

محوریت این داستان بر روی Substitute Shinigami Arc خواهد بود. داستان این فیلم مربوط به پسری است که قابلیت خاصی را از والدین خود به ارث برده و روزی با شینیگامی (خدای مرگ) روبه‌رو می‌شود و قابلیت ویژه‌ای را از طریق او به دست می‌آورد که باعث می‌شود روح شیطانی افراد را از آن‌ها بگیرد و آن‌ها را به زندگی بعد از مرگ فرا خواند.

نویسنده‌ی این عنوان یعنی کوبو، عنوان بلیچ را به صورت هفتگی در مجله‌ی Shonen Jump از سال ۲۰۰۱ منتشر می‌کرده و تا آگوست ۲۰۱۶ به انتشار آن ادامه داده است. Viz Media مانگا‌ی بلیچ را در آمریکا به دو  صورت دیجیتالی و مکتوب منتشر کرده است.

منبع: Animenetworknews

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.