تریلر انیمه‌ی دختران جادویی گروه مبارز آسوکا منتشر شد

21 July 2018 - 23:56

طی اعلام وبسایتی رسمی قرار شده است که انیمه‌ی دختران جادویی گروه مبارز آسوکا (Mahō Shōjo Tokushūsen Asuka) از روی مانگای آن اقتباس شود. شروع این انیمه از ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ خواهد بود. همچنین این سایت تریلری از این انیمه منتشر کرده است. برای مشاهده‌ی تریلر و ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آیا سوزاکی (Aya Suzaki) قرار است که صداپیشگی شخصیت Asuka Ōtorii را برعهده داشته باشد.

هیدیو یاماموتو (Hideyo Yamamoto) کارگردانی این سریال را برعهده خواهد داشت. همچنین ماکوتو فوکامی (Makoto Fukami) و نوریمیتسو کایهو (Norimitsu Kaihō) نویسندگی انیمه را عهده‌دار خواهند بود. همچنین یوکو سوزوکی (Yoko Suzuki) که کارگردانی عنوان مهم Bleach را تجربه داشته است، طراحی شخصیت‌های این انیمه را برعهده خواهد داشت.

متشر کننده‌ی نسخه‌ی انگلیسی مانگای این عنوان Seven Seas Entertainment است و نسخه‌ی بعدی آن در تاریخ ۲۱ آگوست منتشر خواهد شد.

استودیو داستان این عنوان را این‌گونه روایت کرده است:

زمانی که زمین را تهدیدی ناگهانی فرا می‌گیرد و موجوداتی نابود نشدنی به آن حمله می‌کنند دخترانی جوان در این بین با قدرتی که منشا‌ آن گل رزی اسرارآمیز است به رویا‌رویی با آن‌‌ها می‌پردازند. اکنون بعد از سه سال از آن موقع که دنیا در صلح و آرامش بوده است، آن موجودات مجدد ظاهر می‌شوند. پنج دختر جادوگر به عنوان گروهی که دختران جادویی گروه مبارز آسوکا نام دارد می‌پیوندند تا بتوانند از بشریت در مقابل این دشمنان انتقام بگیرند.

منبع: Animenetworknews

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.