تایید ساخت ریبوتی از سریال محبوب Buffy the Vampire Slayer

21 July 2018 - 21:00

به نظر می‌رسد شخصیت محبوب بافی (Buffy) قرار است تا پس از سال‌ها احیا شود. طبق گزارش هالیوودریپورتر، بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم مونیکا اوسو برین (Monica Owusu-Breen) را جهت نویسندگی ریبوتی از سریال پرطرفدار Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) استخدام کرده است و جاس ویدون (Joss Whedon)، سازنده سریال اصلی نیز در مقام تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. در این ریبوت نقش کاراکتر بافی را یک بازیگر سیاه پوست ایفا خواهد کرد که هنوز نام آن فاش نشده است. پیش از این در سریال اصلی، سارا میشل گلر (Sarah Michelle Gellar) و در نسخه سینمایی آن در سال ۱۹۹۲، کریستی سوانسون (Kristy Swanson) نقش این شخصیت را بازی کرده بودند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اوسو برین سابقا با جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در سریال‌هایی چون Alias (آلیاس)، Lost (گمشده) و Fringe (فرینج) همکاری داشته است. همچنین وی در نوشتن سریال Agents of S.H.I.E.L.D (ماموران شیلد) با ویدون همکاری کرده است. گیل برمن (Gail Berman)، جو ارلی (Joe Earley)، فران کازوئی (Fran Kazui) و کاز کازوئی (Kaz Kazui) تهیه‌کنندگان اجرایی این ریبوت هستند اما تاکنون هیچ شبکه‌ای برای پخش آن اعلام نشده است. ریبوت Buffy پس از تابستان امسال به عنوان یک پکیج به شبکه‌ها و سرویس استریم‌ها ارائه خواهد شد. این موضوع که ویدون بیشتر از یک تهیه‌کننده اجرایی صرف در این پروژه حضور خواهد داشت یا خیر، درحال‌حاضر مبهم است؛ چرا که او درگیر ساخت سریالی ماجراجویانه به نام The Nevers (نورز) به سفارش شبکه HBO است.

گری نیومن (Gary Newman)، مدیر بخش تلویزیونی فاکس، مارس امسال در مصاحبه با ورایتی گفته بود:

Buffy احتمالا نزدیک‌ترین پروژه‌ای است که برای ساخت نسخه بازسازی آن برنامه داریم. این چیزی است که ما غالبا درمورد آن صحبت می‌کنیم و جاس ویدون به واقع یکی از بهترین فیلمسازانی است که تاکنون با آن‌ها کار کرده‌ایم. هر زمان جاس احساس کند که زمان آن فرا رسیده است، آن را عملی خواهیم کرد و تا زمانی که جاس تصمیم نهایی را نگیرد، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد!

سریال اصلی Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) در هفت فصل و بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ پخش می‌شد. در این سریال سارا میشل گلر نقش اصلی را ایفا می‌کرد و سایر بازیگران عبارت بودند از: آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan)، نیکولاس براندن (Nicholas Brendon)، کاریزما کارپنتر (Charisma Carpenter)، آنتونی استوورت هد (Anthony Stewart Head)، دیوید بورناز (David Boreanaz)، ست گرین (Seth Green)، جیمز مارسترز (James Marsters)، اما کالفیلد (Emma Caulfield)، میشل تراخنبرگ (Michelle Trachtenberg)، آمبر بنسون (Amber Benson) و کریستین ساترلند (Kristine Sutherland). از آنجایی که سریال با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده بود، این مجموعه در قالب کتاب‌های کامیک ادامه یافت و همچنین برخی از شخصیت‌ها به زندگی خود در سریال اسپین‌آف Angel (فرشته) ادامه دادند.

پیش از این نیز کمپانی برادران وارنر در فکر ساخت ریبوتی برای این سریال بود اما این تفکر هیچگاه به مرحله عمل نرسید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.