کامیک‌کان: تصاویری جدید از عنوان Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شد

22 July 2018 - 13:24

استودیو‌ی سونی در کامیک-کان خبر پیوستن سه بازیگر را برای صداپیشگی در انیمیشن سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse تایید کرد. بجز کیمیکو گلن (Kimiko Glenn) بازیگر فیلم Orange Is the New Black در این انیمیشن جان مولانی (John Mulaney) در نقش مردعنکبوتی و همچنین نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در نقش Spider-Man Noir حضور دارند. برای مشاهده‌ی عکس‌های جدید و ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Spider-Man Noir تنها یکی از مردعنکبوتی‌‌‌های موجود در بین چندین و چند مردعنکبوتی است که در جهان‌هایی دیگر حضور دارند. در این جهان به‌خصوص، Spider-Man Noir ورژنی از پیتر پارکر است که در دهه‌ی ۱۹۳۰ و در دوران بحران اقتصادی آن زمان حضور دارد (Great Depression era). بنابر تحقیقات گزارش‌ شده او نیز قدرت و نیروی خود را از عنکبوت به ارث برده است و این نسخه از مردعنکبوتی دارای زره و اسلحه است.

فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller)، که ذهن‌های خلاق سازنده‌ی عناوینی همچون The LEGO Movie و ۲۱ Jump Street بودند، با استعداد منحصر به فردشان اقدامی پیشگامانه انجام دادند و به ساخت دنیایی متفاوت از مردعنکبوتی پرداختند. در Spider-Man: Into the Spider شخصیت نوجوان Miles Morales معرفی شده است و در این دنیا‌ با بی‌نهایت احتمالات عجیب و غریب تنها یک نفر نیست که می‌تواند از ماسک استفاده کند. شامیک مور (Shameik Moore) صداپیشگی شخصیت Miles Morales در این انیمیشن را برعهده دارد. در این انیمیشن لیو شرایبر (Liev Schreiber) در نقش Kingpin، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در نقش عمو Aaron، برایان تایلر هنری (Brian Tyree Henry) در نقش پدر Miles، لونا لاورن ولز (Luna Lauren Velez) در نقش مادر Miles، جیک جانسون (Jake Johnson) در نقش پیتر پارکرو لیلی توملین (Lily Tomlin) در نقش عمه به عنوان صداپیشه‌ حضور دارند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse توسط باب پرسیچتی (Bob Persichetti)، پیتر رمزی (Peter Ramsey) و رودنی روثمن (Rodney Rothman) کارگردانی شده است. فیلم‌نامه‌ی این عنوان نیز توسط پیتر لرد نوشته شده و تهیه‌کنندگان آن نیز عبارت‌اند از: آوی آراد (Avi Arad)، امی پاسکال (Amy Pascal)، فیل لرد و کریستوفر میلر.

در تاریخ ۱۴ دسامبر نیز این انیمیشن اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.