پوستر رسمی فیلم The Hate U Give منتشر شد

انجی توماس (Angie Thomas) و کمپانی فاکس ۲۰۰۰ پوستر رسمی فیلم The Hate U Give «تنفری که نشان می‌دهی» را منتشر کردند؛ لازم به ذکر است که این پوستر براساس طرح جلد کتاب اصلی طراحی شده است. در انتهای این مقاله شما می‌توانید پوستر منتشر شده از این فیلم را ببینید؛ پس در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان The Hate U Give در زمان خودش، یک داستان قدرتمند و دارای پشتوانۀ فکری راجع به مباحث نژاد و هویت بود که از چشم‌انداز شخصیت استار کارتر (Starr Carter) با بازی آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) روایت می‌شود. شخصیت استار به طور مداوم بین دو محیط و ساختار اجتماعی درحال رفت و آمد است؛ یکی منطقه فقیرنشین و اغلب سیاه پوست که در آن زندگی می‌کند و دیگری مدرسۀ مخصوص افراد ثروتمند و اغلب سفید پوست که در آن تحصیل می‌کند. این تعادل نامنظم و دشوار بین دو جهانی که استار در آن‌ها حضور دارد، زمانی کاملا نابود می‌شود که دوست صمیمی استار، یعنی خلیل (Khalil) توسط گلولۀ مرگبار یک افسر پلیس کشته می‌شود و استار شاهد تمام این ماجرا است. اکنون اگر او حرفی بزند، یا حتی حرفی نزند بر جوامعی که در آن زندگی می‌کند تاثیر می‌گذارد و این ماجرا حتی جان خود استار را نیز تهدید می‌کند.

این فیلم توسط جرج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) کارگردانی می‌شود. همچنین نویسندگی فیلم‌نامۀ این فیلم برعهده تینا مابری (Tina Mabry) و اودری ولز (Audrey Wells) است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌شود به رجینا هال (Regina Hall) و راسل هارنسبی (Russell Hornsby) اشاره کرد که نقش والدین استار با نام‌های لیسا (Lisa) و ماوریک (Maverick) را ایفا می‌کنند؛ همچنین عیسی رای (Issa Rae)، سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter)، آلگی اسمیت (Algee Smith)، لامار جانسون (Lamar Johnson)، آنتونی ماکی (Anthony Mackie)، کی.جی. آپا (K.J. Apa)، و کامن (Commin) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

کتاب The Hate U Give از زمان انتشارش تا کنون، به‌مدت ۶۳ هفته در جایگاه اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های رده سنی جوانان مجله نیویورک تایمز قرار دارد. حقوق این فیلم در دست کمپانی فاکس ۲۰۰۰ است و دو کمپانی تمپل هیل (Temple Hill) و استیت استریت (State Street Pictures) در روند تولید این فیلم همکاری داشتند. گروه تهیه‌کنندگان این فیلم را ویک گادفری (Wyck Godfrey)، مارتی باون (Marty Bowen) و باب تیتل (Bob Teitel) تشکیل می‌دهند.

فیلم The Hate U Give در تاریخ ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۹ بر روی پردۀ سینماها به نمایش درخواهد آمد. در ادامه می‌توانید پوستر رسمی منتشر شده را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.