راب مک‌الهنی Minecraft را کارگردانی نخواهد کرد

7 August 2018 - 09:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری «The Wrap»؛ «راب مک‌الهنی» (Rob McElhenney) که سیتکام It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» را در کارنامه دارد، اعلام کرده که دیگر در پروژه‌ی Minecraft «ماینکرفت» برای کمپانی «برادران وارنر» حضور ندارد و آن را کارگردانی نخواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد که پس از جدایی این کارگردان، استودیو، برادران «آدام نی» (Adam Nee) و «آرون نی» (Aaron Nee)، نویسندگان فیلم Band of Robbers «دسته سارقان»، را برای بازنویسی فیلم‌نامه در نظر گرفته است. نسخه‌ی قبلی فیلم‌نامه توسط خود مک‌الهنی و «جیسون فاچز» (Jason Fuchs) نوشته شده بود. همچنین با این اوصاف، فیلم ماینکرفت در تاریخ اکران مدنظر استودیو یعنی ۲۴ مه ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد و باید منتظر اعلام تاریخ جدیدی باشیم.

فیلم ماینکرفت براساس بازی ویدیویی با همین نام است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌هایی با بافت‌های مختلف در دنیایی رویه‌ای، سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند. این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و سروصدای زیادی به پا کرد. دو سال پیش، اعلام شد که فیلمی براساس این بازی در دست تولید است؛ اما اکنون که کسی در سمت کارگردانی وجود ندارد، مشخص نیست که طرف‌داران کی می‌توانند این فیلم را ببینند. البته تهیه‌کنندگان این فیلم یعنی «روی لی» (Roy Lee) و «جیل مسیک» (Jill Messick) همچنان در پروژه حضور دارند و آن را به سرانجام خواهند رساند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.