اولین تصویر از نسخه‌ی لایو-اکشن Dora the Explorer منتشر شد

11 August 2018 - 11:00

استودیوی «پارامونت پلیرز» (Paramount Players) که زیر نظر کمپانی «پارامونت پیکچرز» (Paramount Pictures) فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده ساخت فیلم اقتباسی براساس مجموعه‌ی انیمیشنی Dora the Explorer «دورا، دختر جهان‌گرد» آغاز شده و از این جهت اولین عکس از آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید شاهدش باشید. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط «جیمز بابین» (James Bobin) کارگردانی خواهد شد که با آثاری از جمله The Muppets «ماپت‌ها»، Muppets Most Wanted «ماپت‌ها: تحت تعقیب» و Flight of the Conchords «پرواز چنگال‌ها» شناخته می‌شود. مجموعه‌ی انیمیشنی «دورا، دختر جهان‌گرد» توسط «کریس گیفورد» (Chris Gifford)، «والری والش والدز» (Valerie Walsh Valdes) و «اریک وینر» (Eric Weiner) خلق شده و از سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ تعداد ۱۷۲ قسمت از آن پخش شد. این مجموعه با محتوای آموزشی، در سال ۲۰۰۳ به دلیل «تلاش بی‌نظیرش در زمینه‌ی لذت‌بخش کردن امر آموزش و یادگیری برای کودکان»، برنده‌ی جایزه «پی‌بادی» شد. این سریال انیمیشنی با حل کردن معماها و درگیر ساختن مخاطبان و همچنین صحبت ‌کردن با آن‌ها (شکستن دیوار چهارم) معروف است.

در ادامه می‌توانید اولین عکس منتشر شده از «دورا، دختر جهان‌گرد» را ببینید:

نقش دورا توسط «ایزابلا مونر» (Isabela Moner) ایفا می‌شود که اخیرا در فیلم‌های Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» و Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» حضور داشته است. بعد از گذراندن بیشتر طول عمر خود به همراه پدر و مادرش در جنگل‌ها و ماجراجویی‌ها، حال دورا باید برای ماجراجویی خطرناک جدیدی به نام «دبیرستان» آماده شود! او در طول داستان فیلم، به همراه دوستان خود و میمون‌اش، «دیگو»، درگیر ماجرایی برای نجات پدر و مادرش و حل کردن معمای گم‌شدن یک تمدن «اینکایی» می‌شود.

ایزابلا مونر در این فیلم، «اوگینو دربز» (Eugenio Derbez) را همراهی خواهد کرد که نقش «الخاندرو» را بازی می‌کند. الخاندرو یکی از ساکنان مرموز جنگل است که تلاش می‌کند تا از نوجوان‌ها در مقابل غارت‌گران محافظت کند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به «میک مورینو» (Micke Moreno) در نقش «پسرعمو دیگو»؛ «نیکولاس کومب» (Nicholas Coombe) در نقش «رندی»، یک دبیرستانی که به دورا علاقه‌مند است؛ «مادلین مادن» (Madeleine Madden) در نقش «سمی»، مبصر پرشور کلاس؛ «آدریانا بارازا» (Adriana Barraza) در نقش «ابیولیتا والری»، مادربزرگ دورا؛ و در آخر «تمورا موریسون» (Temuera Morrison) اشاره کرد.

فیلم دورا توسط «کریستین بر» (Kristin Burr) که اثر Christopher Robin «کریستوفر رابین» را در کارنامه دارد تهیه می‌شود. او علاوه بر این در کنار «جان جی. اسکاتی» (John G. Scotti)، «جولیا پیستور» (Julia Pistor) و به همراه «اوگینو دربز» تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم خواهد بود. جیمز بابین همچنین از دست‌اندرکاران نام‌آشنا و برنده‌ی جوایز مختلف برای ساخت فیلم استفاده خواهد کرد تا اثر خوبی از خود به جا بگذارد.

فیلم «دورا، دختر جهان‌گرد» در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.