کمپانی Sony Pictures Classics حق پخش فیلم The White Crow به کارگردانی رالف فاینز را به دست آورد

14 August 2018 - 19:00

کمپانی Sony Pictures Classics حق پخش فیلم The White Crow (کلاغ سفید) به کارگردانی رالف فاینز (Ralph Fiennes) را در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپای شرقی، اسکاندیناوی، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ و آسیا (به استثنای چین، ژاپن و سنگاپور) از کمپانی HanWay Films گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The White Crow (کلاغ سفید) به نویسندگی دیوید هر (David Hare) براساس کتابی که جولی کاوانا (Julie Kavanaugh) از زندگی رقصنده معروف باله در دهه ۵۰ میلادی نوشته است، ساخته خواهد شد. این فیلم بر فرار خوفناک رودلف نوریف (Rudolf Nureyev) روسی از اتحاد جماهیر شوروی تا غرب متمرکز خواهد بود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: اولگ ایونکو (Oleg Ivenko) رقصنده برجسته روس در نقش رودلف نوریف، ادل اگزارکوپولوس (Adèle Exarchopoulos) در نقش بهترین دوست رودلف یعنی کلارا سینت (Clara Saint) و خود فاینز در نقش مربی برجسته باله، الکساندر پوشکین (Alexander Pushkin). سرگئی پولونین (Sergei Polunin) رقصنده روس، چولپن خاماتووا (Chulpan Khamatova)، الیور رابوردین (Oliver Rabourdin)، رافائل پرسوناز (Raphael Personnaz) و لوئیس هوفمان (Louis Hofmann) دیگر بازیگران این پروژه هستند.

The White Crow (کلاغ سفید) چهارمین همکاری فاینز با کمپانی Sony Pictures Classics محسوب می‌شود. وی در این‌باره اظهار داشت:

من واقعا خوشحال هستم که مجددا با مایکل بارکر (Michael Barker) و تام برنارد (Tom Bernard) و تیمشان در Sony Pictures Classics همکاری می‌کنم. ساختن این فیلم چالش بزرگی است و با توجه به تجربه‌ای که Sony Pictures Classics در ساخت طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها دارد، خانه‌ای مناسب برای The White Crow (کلاغ سفید) خواهد بود. این خبری عالی است.

مسئولین این کمپانی نیز ضمن ابراز خوشحالی از همکاری مجدد با فاینز، عنوان کردند:

رالف فاینز زندگی رودلف نوریف را به هیجان‌انگیزترین شیوه و با تمام انرژی‌اش بر پرده نقره‌ای خواهد آورد. The White Crow (کلاغ سفید) به شدت برای روزهایی که در آن زندگی می‌کنیم، فیلمی مناسب است. از زندگی غنی رودیف در روسیه و پاریس گرفته تا فرارش به غرب، ما غرق داستانی واقعی خواهیم شد که پیش از آن نمونه‌اش را شاهد نبوده‌ایم. این فیلمی نادر است که در قالب یک سرگرمی رضایت‌بخش، مرزهای فرهنگی را درمی‌نوردد. مشتاقانه منتظر اکران فیلم فاینز هستیم.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.