برنامه‌ی Double Dare تور آمریکای خود را آغاز کرده است

21 August 2018 - 21:00

شبکه‌ی تلویزیونی نیکلودئون (Nickelodoen) امروز از شروع تورِ گیم شوی Double Dare Live خبر داد، این تور در چندین شهر آمریکا به‌صورت زنده روی استیج می‌رود. میزبانان این برنامه، مارک سامرز (Mark Summers) و همکار و دوست صمیمی‌اش، رابین روسو (Robin Russo) خواهند بود. این تور در شهر فایتویل ایالات کارولینای شمالی و در تاریخ ۳۰ اکتبر آغاز می‌شود و در ماه نوامبر در دیگر نقاط آمریکای شمالی نیز ادامه می‌یابد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مارک سامرز می‌گوید:

هیچ چیز نمی‌توانست هیجان‌ انگیزتر از میزبانی Double Dare Live باشد، من فقط به‌دنبال این هستم که شادی، خنده و لذت را به مردم کشورم هدیه دهم.

او ادامه می‌دهد:

اجرای دوباره‌ی این برنامه به همراه دوست عزیزم رابین، تحقق رویاهای کودکی نسلی است که همراه با ما بزرگ شده‌اند و اکنون دارد این گیم شوی کلاسیک را به نسل بعدی‌اش معرفی می‌کند.

برنامه Double Dare Live رقابت بین دو تیم متشکل از افراد حاضر در جمعیت است، این دو تیم با پاسخ دادن به سوالات سخت و مشکل، انجام دادن چالش‌های فیزیکی و عبور از موانع بسیار دشوار، برای بردن جایزه با هم به رقابت می‌پردازند.

سری جدید Double Dare که این تابستان پخش شد، توانست رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی را بین بچه‌های ۶ تا ۱۱ سال کسب کند. سری جدید Double Dare TV با میزبانی لیزا کوشی (Liza Koshy) نیز همراه خواهد بود، این در حالی است که مارک سامرز به عنوان میزبان اصلی گیم‌ شو با دانش و تجربه‌ای که در این برنامه دارد و به شرکت کنندگان کمک می‌کند، در این برنامه حضور خواهد داشت.

برنامه Double Dare اولین بار در ۶ اکتبر سال ۱۹۸۶ از شبکه نیکلودئون روی آنتن رفت، و تا سال ۱۹۹۳ نیز ادامه یافت، این رکورد تاریخی در مدت زمان پخش، آن را به طولانی‌‌ترین گیم شوی شبکه تبدیل کرد. مارک سامرز نیز بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ میزبانی این برنامه را برعهده داشت. مدت کوتاهی پس از پخش آن، Double Dare به یکی از معروف‌‌‌ترین برنامه‌های روزانه‌ی تلویزیونی تبدیل شد. این برنامه در سال ۱۹۸۸ به Syndication رفت، اما در سال ۱۹۸۹ به‌عنوان Super Sloppy Double Dare به تلویزیون بازگشت. جالب است بدانید که این گیم شو در سال ۱۹۸۸ نیز با نام Family Double Dare در لیست برنامه‌های تلویزیونی به نمایش درآمد.

اطلاعات مربوط به شهرها، زمان‌بندی‌ها و بلیت‌های مربوط به توی Double Dare Live را می‌توانید در سایت doubledarelivetour.com مشاهده کنید.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.