یکی از بازیگران فیلم Scary Stories to Tell in the Dark مشخص شد

25 August 2018 - 20:42

ددلاین گزارش می‌دهد که زو کلتلی «Zoe Colletti» به گروه بازیگران فیلم Scary Stories to Tell in the Dark، به تهیه‌کنندگی گیلرمو دل تورو «Guillermo del Toro» پیوست. اگرچه کلتلی درحال حاضر یکی از بازیگران این فیلم محسوب می‌شود؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی به تصویر کشیدن آن درون Scary Stories to Tell in the Dark منتشر نشده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Scary Stories to Tell in the Dark داستان جوان‌هایی را دنبال می‌کند که باید با هم‌دیگر راز قتل‌های دردناک و ناگهانی که در شهر کوچک‌شان اتفاق می‌افتد را حل کنند. استیو برتمن «Steve Bertram» از کمپانی Entertainment One، فیلم Scary Stories to Tell in the Dark را اینگونه توصیف کرده است:

این فیلم بسیار سرگرم‌کننده است؛ مطمعناً مخاطبان در سر تا سر دنیا در هنگام دیدن این فیلم از ترس صندلی‌های خودشان را ترک خواهند کرد.

این فیلم توسط آندره اُوردال «André Øvredal» کارگردانی می‌شود و دنیل «Daniel» و کوین هیجمن «Kevin Hageman» به صورت مشترک فیلم‌نامه آن را نوشته‌اند. ابتدا قرار بود که دل تورو این فیلم را کارگردانی کند؛ اما از این سمت کناره‌گیری کرد و ترجیح داد که تهیه‌کننده‌ی این فیلم باشد؛ به همین دلیل این سمت به آندره اُوردال رسید.

Entertainment One فیلم Scary Stories to Tell in the Dark را در کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آلمان، بنلوکس، اسپانیا، اتریش و سوئیس و CBS Films آن را از طریق کمپانی Lionsgate درون ایالات متحده پخش می‌کند. شین دنیل «Sean Daniel»، الیزابت گریو «Elizabeth Grave»، جیسون اف برون «Jason F. Brown» و جین مایل دی «J. Miles Dale» این فیلم را تولید خواهند کرد.

هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار فیلم Scary Stories to Tell in the Dark در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده‌ی سینماها برود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.