بازیگر شخصیت اصلی فیلم Ready or Not مشخص شد

26 August 2018 - 17:00

به گزارش Variety، سامارا ویوینگ «Samara Weaving» به طور رسمی برای بازی در نقش اصلی فیلم Ready or Not محصول Fox Searchlight انتخاب شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

Ready or Not داستان یک عروس جوان را روایت می‌کند که در شب عروسی‌اش به یک بازی دعوت می‌شود. این بازی رفته رفته تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود که اعضا باید برای زنده ماندن خود تلاش کنند. فیلم برداری این فیلم از پاییز امسال شروع می‌شود.

استودیوهای فراوانی خواهان به دست آوردن حقوق این فیلم بودند، اما سال پیش Fox Searchlight توانست حقوق این فیلم را از آن خود کند. این فیلم توسط یک تیم دو نفره شامل تایلر جیلیت «Tyler Gillett» و مت بتینلی اولپین «Matt Bettinelli-Oplin» از استودیو فیلم سازی Radio Silence کارگردانی می‌شود. فیلم نامه فیلم Ready or Not را گای باسیک «Guy Busick» و رایان مورفی «Ryan Murphy» می‌نویسند.

تولیدکنندگان فیلم، تریپ وینسون «Tripp Vinson» و بردلی فیشر «Bradley Fischer» هستند. تارا فارنی «Tara Farney»، تریسی نایبرگ «Tracey Nyberg» و کمپانی Radio Silence تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند. ویوینگ بیشترین نقش را در فیلم دارد. همچنین او اخیرا در سریال عاشقانه‌ی Picnic at Hanging، در کنار ناتالی دورمر «Natalie Dormer» دیده شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.