صداپیشه‌ی انیمیشن Coco امیدوار است که دنباله‌ای برای آن ساخته شود

29 August 2018 - 09:00

انتونی گنزالس «Anthony Gonzalez» صدا پیشه‌ی شخصیت میگوئل ریورا «Miguel Rivera» در انیمیشن Coco «کوکو» امیدوار است که در دنباله‌ی این انیمیشن صداپیشگی کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

گنزالس در مصاحبه آخر خود گفت:

اگر شانسی وجود داشت، خیلی دوست دارم که دوباره آن کار را انجام دهم. امیدوارم که دنباله‌ای برای Coco وجود داشته باشد، حتی اگر من در آن حضور نداشته باشم. من دوست دارم بیشتر درباره میگوئل بدانم، او چه کار می‌کنم؟ دلم می‌خواهد راجب به رابطه او با خواهر جدیدش که تازه به دنیا آمده بدانم.

Coco اولین اثری بود که گنزالس در آن صداپیشگی کرد. انیمیشن فوق‌العاده Coco موفق شد شنبه شب در چهل و پنجمین مراسم سالانه جایزه آنی، تقریبا در هر بخشی که نامزد شده بود از جمله بهترین فیلم، جایزه دریافت کند‌. این انیمیشن عملکرد خیلی خوبی در باکس‌آفیس داشته و به موفقیت خوبی از نظر جایزه رسید‌. Coco موفق شد ظرف پنج روز ۷۲ میلیون دلار بفروشد. این انیمیشن در راتن تومیتوز به رضایت ۹۷ درصدی دست یافته و بهترین فیلم انیمیشنی گلدن گلوب شد و بهترین انیمیشن از نگاه منتقدین شده و جایزه بهترین تهیه‌کننده را دریافت کرد. همچنین نامزد اسکار بهترین انیمیشن شد و از سوی آکادمی فیلم و تلوزیون بریتانیا نیز انتخاب شد.

آلونسو مارتینز «Alonso Martinez»، طراح شخصیت‌های این انیمیشن گفت:

ما Coco را با یک چیز ساده شروع کردیم. یک نوشته عاشقانه به مکزیک، برای تمام زیبایی‌هایی که در مکزیک، فرهنگ‌شان و عمقی از عشق بی‌پایانی که در کشورشان وجود دارد.

انیمیشن Coco را لی آنکریچ (Lee Unkrich) کارگردانی کرده است که در گذشته سابقه‌ی ساخت انیمیشن Toy Story 3 «داستان اسباب بازی ۳» را نیز داشته است. آدرین مولینا (Adrian Molina) و متیو آلدریچ هم وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را برعهده دارند. آنتونی گونزالس (Anthony Gonzalez) در نقش میگل، گائل گارسیا برنل (Gael García Bernal) در نقش هکتور، بنجامین برت‌ (Benjamin Bratt) در نقش ارنستو ارنستو دِلا کروز و… برخی از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

ریتا مورینو «Rita Moreno» نامزد برترین بازیگر مکمل زن برای بازی در سریال One Day at a Time نتفلیکس گفت:

کوکو اثر بسیار خوش ساختی بود، من عاشقشم و مادربزرگ یک شخصیت بسیار عالی بود.

انیمیشن Coco‌ داستان یک نوازنده جوان به نام میگل (با صداپیشگی آنتونی گونزالز) را دنبال می‌کند که قانون قدیمی ممنوعیت موسیقی در خانواده‌اش را نادیده می‌گیرد و در راه تحقق رویایش مبنی بر تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه‌ای همچون الگوی بزرگ خود یعنی ارنستو دِلا کروز ( Ernesto De La Cruz) به صورت ناگهانی به همراه سگ خود به سرزمین مردگان قدم می‌گذارد. Coco شانزدهمین انیمیشن برتر جهان شد و توانست فروشی ۸۰۷ میلیون دلاری را برای کمپانی پیکسار به دست آورد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.