جیانکارلو اسپوزیتو در سریال Godfather of Harlem نقشی کلیدی ایفا می‌کند

4 October 2018 - 21:39

مطابق با گزارش Deadline، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در سریال درام جنایی Godfather of Harlem «پدرخوانده‌ی هارلم» نقش مقابل فارست ویتاکر (Forest Whitaker) را ایفا خواهد کرد. اسپوزیتو در این سریال نقش آدام کلِیتون پاول (Adam Clayton Powell)، عضو کنگره‌ی آمریکا را بازی خواهد کرد که در دوران جنبش‌های آزادی‌خواهانه‌ی حقوق مدنی وزنه‌ی بانفوذی در محله‌ی هارلم نیویورک محسوب می‌شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«پدرخوانده‌ی هارم» داستان بامپی جانسون (Bumpy Johnson با بازی فارست ویتاکر) را روایت می‌کند که در اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ پس از گذراندن ده سال محکومیت در زندان به محله‌ای که زمانی بر آن حکم می‌راند بازمی‌گردد. در حالی که خیابان‌ها در سیطره‌ی گروه‌های تبهکار ایتالیایی قرار دارند، بامپی رهبری خانواده‌ی جنایت‌کار The Genovese را در راستای بازپس‌گیری قدرت بر عهده می‌گیرد. او در خلال نبردی بی‌رحمانه اتحادی را با مالکوم ایکس (Malcolm X)، کشیش تندرو شکل می‌دهد و از این طریق در بحبوحه‌ی ناآرامی‌های اجتماعی و جنگ گروه‌های تبهکار که خطر چندپارگی شهر را به همراه دارد قدرت سیاسی خود را ارتقا می‌دهد. این سریال تلاقی فعالیت‌های جنایت‌کارانه‌ی زیرزمینی با جنبش‌های حقوق مدنی در یکی از پرآشوب‌ترین برهه‌های تاریخ آمریکا توصیف شده است.

ویتاکر به همراه نینا بونجیوی (Nina Bongiovi)، جیمز آچسون (James Acheson)، مارکوان اسمیت (Markuann Smith)، کریس برانکاتو (Chris Bramcato) و پاول اکستین (Paul Echstein) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند.

اسپوزیتو به تازگی بازی در دومین فصل حضورش در سریال Better Call Saul «بهتره به ساول زنگ بزنی» در قالب کاراکتر گاس فرینگ (Gus Fring) را پایان رسانده است. قسمت پایانی فصل چهارم این سریال دوشنبه از طریق شبکه‌ی ای‌ام‌سی (AMC) به روی آنتن خواهد رفت.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.