پروانه ساخت فیلم جدید حال صادر شد

17 October 2018 - 23:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، عباس رزیجی که یکی از موفق‌ترین آثار را در میان آثار سینمایی سال گذشته با نام “دم سرد” از آن خود کرده بود، پروانه ساخت فیلم جدیدش که با عنوان “حال” قرار است ساخته شود، صادر شد تا بتواند امسال نیز با اثر جدید خود حضور چشمگیری در رویدادهای سینمایی داشته باشد. این فیلم به کارگردانی عباس رزیجی و تهیه‌کنندگی تورج منصوری قرار است کلید بخورد.

نکته قابل توجه و تامل در خصوص آثار این کارگردان در این است که این فیلم جدید بر عکس فیلم “دم سرد” که در فضای یک مخاطب خاص ساخته شده بود، در ژانری کمدی قرار است ساخته شود و دارای تعدادی از بازیگران پیشکسوت ایران است که همگی نقش پیرزن‌ پیرمردها را در جلوی دوربین عباس رزیجی میخواهند بازی کنند.

تورج منصوری علاوه بر تهیه‌کنندگی این فیلم، کار مدیریت فیلمبرداری “حال” را نیز بر عهده گرفته است و از نظر وی “حال”  فیلمی است هنری و بسیار مطلوب و پرفروش در گیشه‌ها!

علاوه بر مشخص شدن پروانه ساخت فیلم “حال” عباس رزیجی، تکلیف فیلمنامه‌های “فردی” به کارگردانی پیمان معادی، “عماد و طوبی” به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و “از عشق” به کارگردانی امیرحسین ثقفی نیز مشخص شده و موافقت ساخت آن نیز صادر خواهد شد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.