ویدئو جدیدی از فیلم‌برداری جوکر منتشر شد

22 October 2018 - 18:00

ویدئو جدیدی از صحنه فیلم‌برداری فیلم جوکر با هنرمندی خواکین فینیکس و زازی بیتز منتشر شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

این ویدئو چندین صحنه از فیلم‌برداری را نشان می‌دهد‌. در یکی از صحنه‌ها، فینیکس در نقش آرتور در پیاده‌رو زمین می‌خورد. تصاویر این لحظه و همین‌طور اولین تصویر از برت کولن در نقش توماس واین، دیروز بصورت آنلاین منتشر شدند.

این ویدئو، آرتور را در حالت چندش‌آوری نشان می‌دهد که به دنبال زازی بیتز در شهر است‌. صحنه آخر نیز آرتور را عصبانی هنگام سیگار کشیدن نشان می‌دهد که سعی دارد آرامش خود را حفظ کند.

شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این ویدئو را از قسمت زیر مشاهده کنید‌.

اوایل این ماه گزارشات حاکی از این بودند که جوکر ساعت‌ها بین ماشین‌ها گیر افتاده و تصاویر منتشر شده از لوکیشن فیلم‌برداری اسپویل کننده احتمالی داستان فیلم و نشانی از شهر گاتهام بودند.

بیتز اشاره کرده بود که ورژن جوکر با بازی فینیکس همانند جوکر با بازی جرد لتو در جوخه انتحاری است.

فیلم‌سازان این فیلم اولین تصویر رسمی از جوکر با بازی فینیکس در لباس کامل و با گریم را منتشر کردند. این نقش در اسطوره‌ شناسی کمیک وجود دارد اما فینیکس گفته نقش‌اش ربطی به فیلم کمیک ندارد.

فینیکس در مصاحبه با Collider اظهار داشته بود:

من این شخصیت و فیلم را مانند هیچ ژانری نمی‌دانم. نمی‌توانم بگویم فیلم ابر قهرمانی است یا فیلم استودیویی یا … این فیلم منحصر به فردی است و بنظرم تاد نسبت به آن بسیار احساسی است و این خیلی جالب است.

فکر می‌کنم جدا از هیجان این فیلم‌ها و بزرگی آن‌ها، شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با زندگی واقعی سر و کار دارند. و گاهی این کشف شده و در معرض نمایش قرار می‌گیرد و گاهی اینطوری نیست و من همیشه فکر می‌کنم شخصیت‌های کمیکی وجود دارند که واقعا جالب بودند و مستحق بررسی و توجه بیشتری هستند. بنابراین این چیزی است که تاد بدان می‌نگرد‌.

تاد فیلیپس فیلم جوکر را کارگردانی کرده و مارتین اسکورسیزی تهیه کننده اجرایی آن است. ستاره فیلم فینیکس در نقش آرتور فلک، است. روبرت دو نیرو، زازی بیتز، فرانسس کانروی و مارک مارون دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.