فیلم “موج اف ام ردیف ۴۸” ساخته جدید کیارش اسدی زاده

10 November 2018 - 17:23

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)،  پیش تولید فیلم “موج اف ام ردیف ۴۸” آخرین ساخته کیارش اسدی زاده که خود نیز تهیه کنندگی این اثر را هم بر عهده دارد، چندی پیش توانست پروانه ساخت خود را بگیرد وآغاز به تولید آن کند. این مراحل در سکوت خبری آغاز شده است و فقط همکاری بازیگرانی همچون ستاره اسکندری، کاظم سیاحی و طوفان مهردادیان در این پروژه به قطعیت رسیده است.

پس از این مراحل پیش تولید، تست گریم بازیگران نیز انجام شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده این فیلم بازیگران بیشتری خواهد داشت. به گزارش کارگردان این اثر کیارش اسدی‌زاده، این فیلم در ژانری اجتماعی ساخته شده است و داستان آن در استودیو روایت نمی‌شود و به صورت برنامه رادیویی پخش می‌شود و در ارتباط با افرادی است که بانیان برنامه‌های رادیویی هستند. این اثر سومین اثر این کارگردان است و فیلم “موج اف ام ردیف ۴۸” بعد از دو فیلم سینمایی “گس” و “شکاف” ساخته می‌شود.

پس از آغاز فعالیت‌های مربوط به تصویر برداری و فیلم‌برداری کارگردان این اثر طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌ها درباره فعالیت‌های خود اعلام کرد:

به تازگی فیلم‌برداری «موج اف ام ردیف ۴۸» به پایان رسید و این روزها درگیر مراحل فنی پس از آن هستیم تا بتوانیم کار را برای رونمایی در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. ترجیح می‌دهم درباره فیلم و محتوای آن حرف نزنم تا وقتی دیده شود و واکنش های مخاطبان را ببینم اما به طور قطع این کار با دو فیلم قبلی هم مضمون و محتوایی بسیار متفاوت دارد و به نوعی دغدغه اجتماعی را بیان می کند. البته از نظر پرداخت برای خودم تجربه جدیدی نیست ولی اولین بار است که در فیلم بلند سینمایی از آن استفاده می کنم.

اسدی‌زاده در پاسخ به اینکه اگر فیلم در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشود چه برنامه‌ای برای آن خواهد داشت، گفت: در این صورت روند اکران عمومی را پیگیری می‌کنم و برای ارسال فستیوال‌های خارجی آماده می‌شوم.

من اصولا آدم گله مندی نیستم حتی اگر کار نکنم باز هم به نظرم گله و شکایت راهش نیست. اگرچه مثل دیگر همکارانم رضایتی از این شرایط ندارم اما فکر می کنم باید کار خودم را انجام دهم و دنبال فرصت ها بگردم. شاید برخی منتظرند از آسمان برای شان ببارد اما باید خودشان دست به کار شوند.

من هم آدم خوش شانس این سینما نبودم ولی همیشه سعی کردم برای خودم اتفاقی را رقم بزنم. هستند آدم‌هایی که از جنس خوش شانسی در این سینما کار می کنند اما شامل من و برخی دوستانم نشده است و به نظرم هیچ اشکالی هم ندارد چون اگر قرار باشد به شانس اکتفا کرد باید دست از کار کشید و این اصلا با روحیه من سازگار نیست.

فیلمنامه فیلم “موج اف ام ردیف ۴۸”  به طور مشترک توسط  اسدی‌زاده و طوفان مهردادیان به نگارش در آمده است و در خلاصه داستان آن این طور آمده است: روی موج اف ام، ردیف ۴۸ اتفاقاتی در حال وقوع است.

مرتضی آقا حسینی، مجید آقا کریمی، شیوا ابراهیمی، ستاره اسکندری، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، نیما رییسی، کاظم سیاحی، نوال شریفی، هوتن شکیبا، بانیپال شومون، آرزو عالی، علی فروتن، معصومه قاسمی‌‌پور، الهام کردا، طوفان مهردادیان، حسام نورانی و با معرفی: وحید بقراط پور، دیبا خاتمی، برهانه رجبی، میلاد شجره، کاوه عابدین، سجاد گودرزی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اسدی‌زاده همچنین در توضیح اینکه چرا امروز آثار اجتماعی فروش چندان خوبی ندارند، اظهار کرد: من چنین اعتقادی ندارم. به نظرم هر فیلم خوبی در هر ژانری درگیشه موفق است، اما شرایط فعلی سینمای اجتماعی زائیده فضای اقتصادی کشور است. در شرایط فعلی وقتی اولویت دیدن فیلم اجتماعی از مخاطب گرفته شده و فیلم کمدی جایگزین آن شده است، به این دلیل نیست که مافیا در این موضوع دست داشته است. در واقع مافیا می‌رود به سمتی که مخاطب می‌خواهد. سرمایه‌گذاری امروز در حوزه اجتماعی وجود ندارد و این نیز یک انتخاب آگاهانه نیست، به دلیل شرایط اقتصادی حاکم برجامعه است و مافیا نیز براساس نبض بازار آثار را هدایت می‌کند به آن سمت. من با این حرف مخالفم که عده‌ای می‌خواهند سر سینمای اجتماعی را ببرند.

حال که دیگر مراحل فیبمبرداری فیلم “موج اف ام ردیف ۴۸” به اتمام رسیده است، این فیلم دیگر آماده نمایش است و به احتمال زیاد اولین نمایش این فیلم در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.