انتقاد بابک کریمی به حواشی به وجود آمده در سریال “بی قید و شرط”

22 November 2018 - 13:31

این روزها در حالی که حواشی درباره سریال تلویزیونی “دلدادگان” به وجود آمده بود و مشکلات بازیگر این سریال با کارگردان و تهیه کننده بر سر دستمزد و پرداخت نشدن آن مطرح شده بود و این اتفاق باعث شد که پایان این سریال متفاوت شود و تغییر کند، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده بود. اما پس از اتمام آخرین قسمت، بازیگر این سریال پانته‌آ بهرام پایان اصلی این فیلم را همراه با انتقاد تندش از عوامل این سریال بیان کرد و حواشی زیادی به وجود آمد.

این روزها و پس از گذشت یک هفته از این مشکلات، در طول این مدت بازیگران زیادی به حمایت از این بازیگر یعنی پانته‌آ بهرام پرداختند،

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، بابک کریمی بازیگری که سابقه بازیگری در فیلم‌های موفقی مانند “جدایی نادر از سیمین” و “گذشته” به کارگردانی اصغر فرهادی را دارد، چندی پیش در سریال “بی قید و شرط” هم به ایفای نقش پرداخته بود. او درباره حواشی به وجود آمده در این سریال و همچنین شهرام شاه حسینی نیز صحبت‌هایی مطرح کرده بود. بابک کریمی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها این طور گفت:

 فضای کار هم خیلی خوب بود. گروه بسیار بی نظیری بودند. هم بازیگران و هم عوامل و هر روز یک حس خوبی را داشتیم که دوباره دور هم جمع می‌شدیم که باز هم یک روز کاری کنار هم داشته باشیم. تنها مشکلی که داشتیم فقط با پروداکشن بود که با یک رفتارهای غیرحرفه ای و عملا فاقد برنامه‌ریزی بود و خیلی پرتی داشتیم. رفتارهای خوبی هم با گروه نداشتند. من توانستم تمام حقوقم را بگیرم ولی با بقیه عوامل واقعا رفتار ناشایستی داشتند.

در ادامه نیز توضیح داد:

دم عید کار را تعطیل اعلام کردند و بعضی بچه‌ها را با سه چهار ماه قرض، حقوق نپرداخته گذاشتند و رفتند بدون هیچ معذرت و توضیحی و این بی‌احترامی خیلی بزرگی بود نسبت به کسانی که هر روز زحمت می‌کشیدند برای بهبود کار و برای کار کسانی که کار را تهیه می کردند و فردا به همین کار افتخار می کردند. به نظر می‌آمد زیادی و مزاحم بودیم و رفتار عجیب و غریبی بود اما بقیه گروه بچه‌های درجه یکی بودند.

او در پایان انتقادهایی نیز درباره عملکرد صدا و سیما کرد و گفت:

این وسط رفتار سازمان برای من در تمام این پروسه خیلی عجیب است. برای اینکه بالاخره معلوم نمی‌شود مشکل کجاست و تهیه‌کنندگان می‌گویند سازمان پول نداده ولی از طرف سازمان من هیچ خبررسمی نشنیدم که بگوید پول داده یا نداده و حساب و کتاب‌ها کجاست و بچه‌هایی که باید پولشان را بگیرند چه شدند و چرا در این شرایط هستند.

درباره سریال بی قید و شرط:

داستان سریال:

داستان سریال بی قید و شرط داستانی پرکشش و جذاب است که دنبال کردن داستان برای مخاطب بسیار جذاب است. این داستان درباره خانواده‌ای است که فرزندشان را برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا به شهر تهران می‌فرستند اما پس از این اتفاق داستا‌ن‌های جدیدی پدید می‌آید. سریال بی قید و شرط به کارگردانی شهرام شاه حسینی در حال تصویربرداری می باشد. این سریال بسیار جذاب و پر ماجرا است.

بازیگران این سریال به ترتیب زیر هستند:

بابک کریمی / علی عمرانی / مرجانه گلچین / فریبا کوثری در نقش خانم بابائیان/ بهرنگ علوی / فریبا جدیکار / تیما پور رحمانی / زهره نعیمی / فاطمه مرتاضی / رضا امامی / حسین روزمه / مریم سرمدی / سهیلا جوادی / کتایون علیزاده / مریم سردشتی / نجوا صاحب الزمانی / امیر رضا دلیری و الهام طهموری

سایر عوامل سریال:

کارگردان: شهرام شاه حسینی

مدیر تولید و مجری طرح: مریم فاطمی

دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی

طراح چهره پردازی: میشا جودت

مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری

طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی

مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی

دستیار کارگردان: آذر تجلی

منشی صحنه: زهرا مهدوی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.