موسیقی فیلم بازیچه ساخته محمد علی سجادی توسط کارن همایونفر

22 November 2018 - 13:31

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، چندین ماه پیش در خرداد ماه سال ۹۷ محمد علی سجادی درباره آغاز پیش تولید فیلم سینمایی “بازیچه” و آغاز فیلمبرداری آن در اوایل تیرماه خبری به میان آورد.

این کارگردان، محمد علی سجادی طی گفتگو با خبرگزاری‌هایی درباره زمان برنامه برای پیش تولید فیلم سینمایی “بازیچه” اعلام کرد:

چندی است که پیش تولید این اثر سینمایی را آغاز کرده ایم و در نظر داریم آن را در اوایل تیرماه در تهران کلید بزنیم و در همین شهر هم فیلمبرداری را انجام دهیم.

ما با برخی از عوامل این فیلم به قطعیت رسیده‌ایم اما همچنان مشغول رایزنی با دیگر عوامل برای حضور در «بازیچه» هستیم و در حال آماده سازی لوکیشن هستیم. اگر بحث لوکیشن طی چند روز آینده حل شود، احتمالاً پانزدهم تیرماه کلید کار زده خواهد شد.

این کارگردان که خود کار نوشتن فیلنامه را نیز بر عهده دارد اعلام کرده است که در ۳۵ جلسه کامل فیلمبرداری این پروژه به پایان می‌رسد.

این فیلم در ژانری اجتماعی که نوعی ملودرام است قرار است ساخته شود. او درباره حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی گفته است:

من برای جشنواره ها فیلم نمی سازم، اما با توجه به اینکه جشنواره ملی فیلم فجر مسیری است که همه آن را طی می کنند و دوست دارند در جشن فجر حضور داشته باشند ما هم پس از آماده سازی «بازیچه» آن را به جشنواره ملی فجر ارایه می دهیم اما حضور داشتن یا نداشتن این فیلم در این جشنواره چندان برایمان اهمیت ندارد.

این کار که از تابستان و در تیر ماه ۹۷ کلید خورده است، پس از پایان فیلمبرداری وارد بخش تدوین شد و سپس دیگر مراحل تولید و فنی ادامه پیدا کرد تا اینکه در حال حاضر به بخش ساخت موسیقی رسیده‌است و خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند. ساخت موسیقی این فیلم محمد علی سجادی توسط کارن همایونفر آغاز شده‌است.

بازیگران اصلی این فیلم به ترتیب زیر هستند:

رویا تیموریان و رضا بابک و با حضور افتخاری ستاره اسکندری

خلاصه داستان فیلم سینمایی “بازیچه” این طور است:

مهرداد با سودابه ، خواهر دوست و همکارش سیامک، ازدواج می کند و او را به خانه‌ی  قدیمی‌شان می‌برد تا در کنار مادرش سر کنند که با حوادثی روبه رو می‌شود.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

تهیه کننده، نویسنده، تدوینگر و کارگردان: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، بازی‌سازان: آرمان درویش/ ساناز سعیدی/ رضا مولایی/ آناهیتا درگاهی/ سرمایه گذاران:محمدعلی سجادی/بنیاد سینمایی فارابی، مدیر تولید: مصطفی سجادی، دستیار کارگردان: میثم فخرایی، برنامه ریز : بابک اعطاء،منشی صحنه: شیما باقری، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار‌:امیرعاشق حسینی طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، عکاس: مصطفی پیرهدی، تصویربردار پشت صحنه: سپهر سجادی.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.