گروه بازیگران فیلم کمدی Pickled با بازی ست روگن تکمیل شد

28 November 2018 - 12:00

مایا ارسکین (Maya Erskine)، سارا اسنوک (Sarah Snook)، الیوت گلیزر (Eliot Glazer)،‌ کالن آلن (Kalen Allen)،‌ مالی اونسن (Molly Evensen) و کوین اورورک (Kevin O’Rourke) قرار است در فیلم کمدی Pickled «ترشی انداخته» ‌که توسط سونی پیکچرز (Sony Pictures) ساخته می‌شود در کنار ست روگن (Seth Rogen) حضور پیدا کنند. براندون تروست (Brandon Trost) که فیلمبرداری فیلم‌های Neighbors «همسایه‌ها» و The Disaster Artist «هنرمند فاجعه» را برعهده داشت،‌ در این فیلم اولین تجربه کارگردانی خود را رقم خواهد زد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایمون ریچ (Simon Rich) نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم را براساس داستان کوتاهی از خودش برعهده دارد. روگن نقش هرشل گرین‌باوم یک کارگر مشکل‌دار را بازی می‌کند، که با رویای ساختن زندگی بهتری برای خانواده‌اش در سال ۱۹۱۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند. یک روز وقتی او در حال کار در کارخانه است، به داخل خمره‌ای از ترشی افتاده و بدنش برای ۱۰۰ سال حفظ می‌شود.

این ترشی بدن او را کاملا سالم نگه می‌دارد و وقتی او در سال ۲۰۱۸ در بروکلین به هوش می‌آید، متوجه می‌شود اصلا پیر نشده است. اما وقتی به دنبال خانواده‌اش می‌گردد، می‌فهمد تنها بازمانده‌ی نسل او بن گرین‌باوم (با بازی خود روگن) نتیجه‌ی اوست، یک کدنویس گوشه‌گیر که هرشل اصلا او را درک نمی‌کند.

روگن به همراه شرکای خودش در شرکت پوینت گری پیکچرز (Point Grey Pictures) یعنی اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. ریچ و الکساندریا مک‌آتی (Alexandria McAtee) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.