فیلم سینمایی هت‌تریک در فستیوال چنای کشور هند

2 December 2018 - 18:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم سینمایی “هت‌تریک” فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی رامتین لوافی که این اثر در سال ۹۵ تولید آن به انجام رسیده است. تهیه‌کنندگی این اثر را مجید مطلبی بر عهده دارد. مدیریت فیلمبرداری نبز بر عهده مرتضی هدایی انجام شده است.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند به شمار زیر هستند:

امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، همایون ارشادی، ماهور الوند و صابر ابر

در خلاصه فیلم “هت‌تریک” این طور آمده است:

یه عبارت بی‌مزه هست که میگه آدما یه دفعه تغییر نمیکنن، این ماییم که دیر به دیر نگاشون میکنیم …

این اثر سومین ساخته سینمایی این کارگردان به شمار می‌رود. او تا کنون سابقه ساخت فیلم‌هایی چون “آرام باش و تا هفت بشمار” و “برلین منفی هفت” را در کارنامه حرفه‌ای خود داسته است.

این فیلم سینمایی در ژانری اجتماعی در سی و ششمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر برای اولین بار به نمایش در آمد و تقریبا با استقبال خوب مخاطبان همراه بود که تماشاگران و منتقدان نظرات مثبتی را ارائه دادند و در نهایت ماهور الوند بازیگر این فیلم در بخش بهترین بازیگر زن توانست سیمرغ بلورین را دریافت کند.

داستان این فیلم تقریبا داستانی پیچیده و پر از جنجالی است که مخاطبان خود را به طور محسوسی غافلگیر می‌کند و همین امر باعث می‌شود مخاطبان هر چه فیلم بیشتر پیش می‌رود، آن‌ها نیز بیشتر به صندلی بچسبند.

نقطه مثبت فیلم “هت‌تریک” این است که کارگردان و تهیه‌کننده توانسته‌اند به طور بسیار مناسب و با کیفیت عوامل و همه چیز را در یک قالب بسیار مناسب در کنار یکدیگر قرار دهند و در نهایت کیفیت قابل قبولی را عرضه کنند.

طراحی صحنه و لباس و رنگ‌بندی این اثر نقطه عطف این فیلم است.

این فیلم سینمایی در بهمن ماه سال ۹۵ در تهران کلید خورد و در لوکیشن‌های متعددی در تهران از جمله لواسان، شریعتی، جمهوری و … ادامه پیدا کرد.

فیلم سینمایی “هت‌تریک” در آخرین حضور بین‌المللی خود، در جشنواره چای کشور هند به نمایش در خواهد آمد. شانزدهمین دوره از فستیوال چنای کشور هند که از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ آذر ماه برگزار خواهد شد، میزبان فیلم “هت‌تریک” است که در بخش سینمای جهان اکران می‌شود.

این فیلم پیشتر در فستیوال‌های بین‌المللی دیگر از جمله جشنواره فیلم شانگهای و ونکوور  به نمایش در آمده است که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

پخش بین المللی فیلم بر عهده شرکت پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.